Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stof zoom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • stof zoom

    Een onverwachte windstoot en daardoor kwam er wat zand in mijn tokina at-x 80-400. Gevolg is dat de autofocus nu wel durft te blokkeren en dat het electrisch circuit durft haperen.Wie kan deze lens voor een redelijk prijs weer in orde zetten of wat is een redelijke prijs? Of stuur ik ze gewoon terug via de leverancier?

    groeten,

    Frank

  • #2
    Re: stof zoom

    Gewoon terug binnebrengen waar je ze gekocht hebt onder garantie mocht je dat nog hebben. Ik weet niet of het verstandig is om daar iemand anders aan te vragen buiten de leverancier.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: stof zoom

      Onder garantie?????????? Er komt door je je eigen schuld zand in een lens en dat zou onder garantie gemaakt moeten worden?
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: stof zoom

        De lens is wel nog onder garantie, maar het zou logisch zijn indien dit er niet onder valt. Ik kan het natuurlijk altijd proberen, maar ik schat de kans dat dit lukt quasi nihil.

        Comment


        • #5
          Re: stof zoom

          Als men zand aantreft in je lens valt dit nooit onder garantie. Verwacht u aan een prijsopgave (en hiervoor zijn third party herstellingsdiensten soms interessanter dan die van de fabrikant zelf. Natuurlijk zijn hier altijd voor en tegenstanders van...)
          Mijn foto's
          Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

          Comment


          • #6
            Re: stof zoom

            Enkele namen graag?

            Comment


            • #7
              Re: stof zoom



              Gemiddelde doorlooptijd reparaties (weken) en onder voorbehoud -> 5 weken
              Mijn foto's
              Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

              Comment


              • #8
                Re: stof zoom

                Was de leverancier en ik zal ze daar maar naar terug sturen. Hopelijk kost de herstelling minder dan een nieuwe.

                Comment

                Working...
                X