Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijberoep fotografie: veel rare voorstellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijberoep fotografie: veel rare voorstellen

    ok neem het me niet kwalijk maar het begint me toch op te vallen hoe mensen vaker afkomen met oneerbare voorstellen terwijl het voor ons toch de bedoeling is om ARTISTIEKE foto's te maken. *gruweldegruwel*

    Mijn vriendin heeft een zaakje in bijberoep met videofilmen, websites en fotografie (studio en buiten). Ik heb een paar advertenties gezet op Kapaza enzo.. maar de reacties zijn vaak nogal aan de vulgaire kant. Mensen sturen foto's van hun onderkant met de vraag of we naaktfoto's willen maken (ik ben BLIJ dat ik die mail niet geopend heb tijdens mijn cursus terwijl de directeur naast me zat !). En net werd ik gebeld door een man die een fotosessie van zijn vriendin wou.. maar ik denk dat het de bedoeling was dat we MEER dan dat deden. *ieuw*

    En ik weet zeker dat er veel leden ook in bijberoep (of niet aangegeven, kan ook ) bezig zijn met fotosessies.. Moet ze maar buigen en gewoon meer geld vragen en Hup Met De Geit ? (allez qua foto's kan ze nog flexibel zijn maar niet qua "mee-doen in Any Form" ) Ik denk dat als je vulgair naakt wilt doen dat je dan meteen afgeschoten bent richting Stardom.

    Sorry dat ik een beetje kom aanzetten maar ik wil toch es horen hoe dat bij jullie zit
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

  • #2
    Re: Bijberoep fotografie: veel rare voorstellen

    als je in bijberoep wilt starten zal je wat moeten netwerken om aan goede klanten te komen, via online advertenties krijg je vrijwel enkel "kaf" en geen "koren"

    Comment


    • #3
      Re: Bijberoep fotografie: veel rare voorstellen

      Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
      als je in bijberoep wilt starten zal je wat moeten netwerken om aan goede klanten te komen, via online advertenties krijg je vrijwel enkel "kaf" en geen "koren"
      Ewel, ik ging net hetzelfde neerpennen!

      Online advertenties op Kapaza , sorry maar als ik zie wie er daar allemaal zijn fotografie aan de man probeert te brengen dan sta ik er niet versteld van welke "potentiële" klanten je over de vloer zal krijgen
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Bijberoep fotografie: veel rare voorstellen

        we zijn ook niet op het niveau van Lagrange of Van Cauwenbergh he.. we proberen nog een beetje onder de radar te blijven maar.. het ergste van al is dat er enkele ads eerder een fotograaf staat die DUIDELIJK alleen vrouwelijk naakt wil fotograferen en dat ook nog eens GRATIS doet. I mean, hello ? (vraag er dan tenminste geld voor )
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

        Comment


        • #5
          Re: Bijberoep fotografie: veel rare voorstellen

          wel, daar associëren sommige mensen je dan ook mee...
          Ik zou toch 's op zoek gaan naar andere 'kanalen', want met die online ads op sites als Kapaza ga je niet ver raken vrees ik..

          Comment


          • #6
            Re: Bijberoep fotografie: veel rare voorstellen

            Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
            we zijn ook niet op het niveau van Lagrange of Van Cauwenbergh he..
            Lagrange tot daar aan toe... maar de gemiddelde portret fotograaf hier op BD levert al vast veeel beter werk af dan Van Cauwenberg, getuige z'n laatste showbizzcalender, de enige goede foto die er in staat is de laatste foto, die van de sponsor :-) lol ik zou deze foto's op BD alvast niet durven posten...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment

            Working...
            X