Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toonzaal Maserati

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • toonzaal Maserati

    Niet ver van waar ik woon staat een toonzaal van Maserati. Ik ben er al vele malen voorbij gereden en gedacht: hier wil ik in de avond nog wel eens een paar foto's van komen nemen.
    Vorige zondag heb ik eindelijk gedaan wat ik al zo lang dacht om te doen, met dit als resultaat (waar ik trouwens heel tevreden van ben).

    Groeten,
    Timothy.








    flickr

  • #2
    Re: toonzaal Maserati

    ga voor de laatste opname, al ist logo wat uitgebrand.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: toonzaal Maserati

      Op de eerste stoort mij de rechtse doek over die wagen. De omgeving is ook niet datjes. De garage in vol ornaat op foto 3 is duidelijk de betere shot maar Bouk heeft gelijk met het uitgebrande licht.
      Foto twee is in mijn inziens verkeerd gecropped of zou beter gecropped zijn naar ondere toe.
      Voor de rest de kleuren zijn goed hoor.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: toonzaal Maserati

        Italiaanse schoonheid
        Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

        Comment


        • #5
          Re: toonzaal Maserati

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Op de eerste stoort mij de rechtse doek over die wagen. De omgeving is ook niet datjes. De garage in vol ornaat op foto 3 is duidelijk de betere shot maar Bouk heeft gelijk met het uitgebrande licht.
          Foto twee is in mijn inziens verkeerd gecropped of zou beter gecropped zijn naar ondere toe.
          Voor de rest de kleuren zijn goed hoor.
          Ik heb er het beste van proberen te maken van de situatie zoals die toen was. het was net aan het motregenen en dat zie ook bovenaan de eerste foto en aan de derde foto (spijtig genoeg).
          Bij de derde was het eigenlijk niet mijn bedoeling om die lichten en logo's horizontaal te laten 'uitlopen'. Ik had net mijn lens wat drooggewreven en dan kreeg ik dit resultaat.
          Dat op die derde foto de logo's uitgebrand zijn, komt omdat anders de toonzaal te donker zou zijn geweest, en dat wou ik vermijden.

          grtn,
          Timothy.
          flickr

          Comment


          • #6
            Re: toonzaal Maserati

            De grote verschillen in kleurtemperatuur storen me. Zie foto één versus twee.

            Comment

            Working...
            X