Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Info update website - 20 dec 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Info update website - 20 dec 2008

    In de avond van 20 december 2008 heeft de belgiumdigital website een kleine update gekregen.


    De meeste duidelijke veranderingen zijn:

    - Forumlayout: lettertype hetzelfde als de rest van de website en 1pt groter dan voorheen. Ook de achtergrond is niet meer 100% wit, het is nu een lichte grijstint. Dit om het contrast te verzachten.

    - Frontpagina: De module die er voor zorgt dat er steeds mooie foto's op de pagina worden geladen is aangepast en zou nu sneller werken en geen 'zwarte' foto's meer tonen.

    - Verder is de eerste stap genomen om een webshop online te brengen om onze BoF boeken en gadgets beter te presenteren. Deze shop zal binnen enkele dagen beschikbaar zijn.
    Groeten,
    Ludo

  • #2
    Re: Info update website - 20 dec 2008

    Hey juppekes

    De fotokes op de home page zijn inderdaad niet meer zwart

    Maar nu zit er precies nog een foutje in dat vakje met die fotokes die voorbij schuiven
    Bootjes

    Comment


    • #3
      Re: Info update website - 20 dec 2008

      Bedankt voor de info en voor de opvolging.
      De foto's opladen bij de opstart is inderdaad een stuk sneller Nu zie ik ze voor ik naar het forum klik
      Zoals ik reeds in een andere post meldde, het lettertype lijkt kleiner maar oogt mijns inziens duidelijker.
      Marleen
      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

      Comment


      • #4
        Re: Info update website - 20 dec 2008

        Puik werk! Wederom een aantal goede verbeteringen.

        Grtz,
        Palladio
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

        Comment


        • #5
          Re: Info update website - 20 dec 2008

          Hey juppekes

          Dat schuifgeval lijkt in orde te zijn nu
          Bootjes

          Comment


          • #6
            Re: Info update website - 20 dec 2008

            hier werkt het ook

            Comment

            Working...
            X