Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

What is she reading?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • What is she reading?

    Een monochroom beeld, van een mooie dame.






    Groetjes

  • #2
    Re: What is she reading?

    Geen z/w en dus even verplaatst ...
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: What is she reading?

      Huh? Showcase? Fotografie?

      Comment


      • #4
        Re: What is she reading?

        Croppen tot net boven de tas. Van bovenaf dan

        Zonder dollen.. erg sexy maar de lijnen lopen zo naar omhoog.
        Nu zal dit een snapopname geweest zijn waar je niet even op je buik achter het model kon gaan liggen natuurlijk
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: What is she reading?

          mooi shot van volgens mij een hele mooie vrouw!!

          Comment


          • #6
            Re: What is she reading?

            Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
            Geen z/w en dus even verplaatst ...
            Beste moderator. Het is monochroom. Dus geen kleur. Ik snap de verplaatsing dus niet...
            Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: What is she reading?

              Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              Beste moderator. Het is monochroom. Dus geen kleur. Ik snap de verplaatsing dus niet...
              Henk

              who cares? je foto wordt daarom we gewaardeerd hoor!!

              Comment


              • #8
                Re: What is she reading?

                heel mooi.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: What is she reading?

                  Dit beeld zegt me weinig sorry
                  Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

                  Comment


                  • #10
                    Re: What is she reading?

                    Door het hoge standpunt krijg je een leuke inkijk. Bij zo'n straatbeelden zie ik er liever wat omgeving bij, maar hier, door de rustige achtergrond, die nog een tikkeltje meespeelt om de omgeving te bepalen, breng je de volledige aandacht op het onderwerp... een leuke inkijk. Ter verbetering zou ik hem nog ietwat proberen recht te zetten, en zeker zorgen dat het zwarte streepje bovenaan links weg is. Het plukje rechts onder stoort ook een beetje.

                    Comment


                    • #11
                      Re: What is she reading?

                      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Croppen tot net boven de tas. Van bovenaf dan
                      Mijn idee! Wel mee eens dat we willen weten hoe de voorkant eruit ziet (van het tijdschrift dan hé )

                      'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

                      Comment


                      • #12
                        Re: What is she reading?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                        Beste moderator. Het is monochroom. Dus geen kleur. Ik snap de verplaatsing dus niet...
                        Henk
                        Enkel zwart en wit zijn geen kleuren, al de rest wel. En aangezien hier toch duidelijk een bruintint in zit begrijp ik volkomen het ingrijpen van de moderator door de foto te verplaatsen

                        Wat de foto betreft vind ik het ietwat voyeuristisch overkomen, persoonlijk niet mijn ding.

                        Mvg,
                        Frederic

                        Comment


                        • #13
                          Re: What is she reading?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                          Huh? Showcase? Fotografie?

                          Deze reactie begrijp ik eigenlijk niet, en zeg nu niet dat ik niet tegen kritiek kan. Dit is niet echt mijn ding maar probeer af en toe toch eens iets anders te fotograferen dan vliegers of crossers. Ik dacht net dat straatfotografie voyeurisme is. Bij mijn weten is deze foto technisch toch niet slecht dus post ik hem bij showcase, kun je mij uitleggen waarom jij dit geen fotografie noemt? OK het is showcase dus een antwoord à la 'goed' of 'slecht' is normaal voldoende. Maar waarom dit showcase onwaardig is weet ik eigenlijk niet, ik heb hem bij monochroom/zwart-wit geplaatst en weet dat deze foto veruit bij de mindere is bij showcase mensen/modellen maar in zwart-wit vond ik hem toch niet misstaan, mijn fout niet dat hij verplaatst werd. Bij ons is in de fotoclub zwart-wit en sepia dezelfde catergorie.

                          Wat de kadrage betreft: dit is op een terras getrokken, een halve milimeter naar boven stond een vervelende muur, en rechts naast het model een trap, ook heb ik de indruk dat de foto schuin staat, kijk maar naar de lijnen van de dals, OK maar ik heb hem horizon gezet door mezelf op het model te concentreren. En dat lekkere w**fje staat toch recht niet?!

                          Comment


                          • #14
                            Re: What is she reading?

                            Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                            ... mijn fout niet dat hij verplaatst werd. Bij ons is in de fotoclub zwart-wit en sepia dezelfde catergorie.
                            Toch wel.
                            Lees even de sticky in het zwart-wit forum: http://forum.belgiumdigital.com/f47/...ky-194513.html

                            Wat de foto betreft:
                            Technisch zeker niet slecht.
                            Maar volg Frederic in zijn commentaar.
                            Mvg Tim

                            Comment


                            • #15
                              Re: What is she reading?

                              Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                              Deze reactie begrijp ik eigenlijk niet, en zeg nu niet dat ik niet tegen kritiek kan. Dit is niet echt mijn ding maar probeer af en toe toch eens iets anders te fotograferen dan vliegers of crossers. Ik dacht net dat straatfotografie voyeurisme is. Bij mijn weten is deze foto technisch toch niet slecht dus post ik hem bij showcase, kun je mij uitleggen waarom jij dit geen fotografie noemt? OK het is showcase dus een antwoord à la 'goed' of 'slecht' is normaal voldoende. Maar waarom dit showcase onwaardig is weet ik eigenlijk niet, ik heb hem bij monochroom/zwart-wit geplaatst en weet dat deze foto veruit bij de mindere is bij showcase mensen/modellen maar in zwart-wit vond ik hem toch niet misstaan, mijn fout niet dat hij verplaatst werd. Bij ons is in de fotoclub zwart-wit en sepia dezelfde catergorie.

                              Wat de kadrage betreft: dit is op een terras getrokken, een halve milimeter naar boven stond een vervelende muur, en rechts naast het model een trap, ook heb ik de indruk dat de foto schuin staat, kijk maar naar de lijnen van de dals, OK maar ik heb hem horizon gezet door mezelf op het model te concentreren. En dat lekkere w**fje staat toch recht niet?!

                              Fotografie is het wel, mijn excuses. De plaat is tenminste scherp, er is rekening gehouden met compositie etc.
                              Als je mij zegt dat je de foto achteraf aan "dat lekker w**fje"() hebt laten zien en ze toestemde om deze op een forum te plaatsen, is het ok voor mij.
                              Iets 'kunstig' zie ik er niet in.. in mijn ogen worden foto's zoals deze gemaakt om dezelfde reden waarom die "erotica-beurs" foto's worden gemaakt (en hier durven voorbij te komen): Bloot om bloot. Gewoon een beetje huid te zien, en hoppa: showcase.. Maar misschien is mijn verwachting van straatfotografie te hoog.

                              Comment

                              Working...
                              X