Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar materiaal kopen in het Leuvense?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar materiaal kopen in het Leuvense?

    Hallo,
    Nu ik me heb kunnen inschrijven om lessen te volgen heb ik natuurlijk een camera nodig. Heeft er iemand suggesties om ergens te gaan kijken? Ik ben gisteren eens in de Fnac geweest om een aantal toestellen eens vast te houden. Waar kan men je een fatsoenlijke uitleg geven?
    Mijn budget ligt rond de 600 eurootjes. Met wat kan ik dan het beste starten en nog vele jaren plezier aan beleven, zelfs als het wat serieuzer wordt?

  • #2
    Re: Waar materiaal kopen in het Leuvense?

    Ga eens langs bij Fotovanbergen op de Tiensesteenweg (Tiensepoort 15 meter de straat in) daar wordt je altijd vriendelijk onthaald met al je vragen.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Waar materiaal kopen in het Leuvense?

      He waar heb je je in de les ingeschreven?
      In het CVOLeuven vanaf februari?
      Ik heb me alvast er ook ingeschreven.
      Voor dat budget kan je een D60 van NIkon aanschaffen met kitlens.
      Ofwel tweedehands materiaal.
      Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
      www.dewolfmarc.be

      Comment


      • #4
        Re: Waar materiaal kopen in het Leuvense?

        Hallo,
        Bij VanBergen ben ik al geweest, die zijn altijd behulpzaam en nemen hun tijd. Maar vermits het om toch een relatief belangrijke aankoop gaat informeer ik me graag op verschillende plaatsen.
        Inderdaad ik heb me ingeschreven bij CVO. Ik had hier op het forum er al veel goeds over gelezen. Helaas wisten ze nog niet wie de lesgever zou zijn. Ik kijk er alvast naar uit.
        Toevallig net in de Carrefour-folder twee toestellen gezien. Nikon D60 met kitlens voor 479.00 en Sony A200K voor 444.00. Alleszins goedkoper dan ergens anders dat ik totnogtoe gezien heb . Morgen nog even in Leuven rondlopen.

        Comment


        • #5
          Re: Waar materiaal kopen in het Leuvense?

          Digame, op de lei... goede service en vraag naar hun beste prijs...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment

          Working...
          X