Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zoektocht naar lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zoektocht naar lens

    Ik ben nog betrekkelijk nieuw op dit forum maar vuur meteen mijn eerste vraag af.
    Ik zoek een tweedehands lens. Maar ik zoek blijkbaar op de verkeerde sites want ik vind nooit de lens dit graag wil.
    Mijn voorkeur gaat uit naar Canon 17-40 mm F4L lens. Ik las op dit forum dat deze lens links en rechts tweedehands te verkrijgen is. En dit voor circa 450 à 550 euro.
    Ik surf quasi dagelijks langs sites als 'tweedehands' en kapaza', edm. Maar keer op keer niets. Misschien niemand die lens verkopen.
    Als jullie nog sites (of betrouwbare tweedehands winkels) kunnen aanbevelen, hoor ik dat graag. Uiteraard pluis ik dagelijks deze site ook uit Ik wil immers de webmaster van BD niet voor het hoofd stoten

  • #2
    Re: zoektocht naar lens

    Ehm... hier?

    Of misschien in Nederland.... zoeken op Marktplaats.nl op dit advertentienummer 214710034...
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: zoektocht naar lens

      zoek eens op objectief. Als ik naar een lens zoek kom ik altijd bij de brillenboer uit, want die doet wel 2 lenzen in een bril.
      Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.hansbraakhuis.nl/

      Comment


      • #4
        Re: zoektocht naar lens

        Op www.marktplaats.nl staan er 5
        1 in Breda, prijs 395€ .........

        Comment


        • #5
          Re: zoektocht naar lens

          En toen was het stil
          α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
          Flickr____No place to be

          Comment


          • #6
            Re: zoektocht naar lens

            Op ebay.co.uk kan je ze voor minder dan 500 EUR krijgen (incl verzending) en nieuw.

            Comment


            • #7
              Re: zoektocht naar lens

              Intussen heb ik alvast de weg naar dit type 'objectief' - dank u, mr. Braakhuis - gevonden!
              Bedankt voor de tips allemaal.
              Groeten.

              Comment

              Working...
              X