Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowkeytje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lowkeytje

    Een lowkey...



    Mvg
    unick

  • #2
    Re: Lowkeytje

    Ik vind je foto wel geslaagd qua scherpte en omzetting, al zou ik zeker de onderste helft er af halen en de compositie meer vierkant maken.
    Verder is hij toch wel heel lowkey aan de linkerzijde, misschien een half tot één stopje meer?

    Comment


    • #3
      Re: Lowkeytje

      centimetertje of 3 onderaan eraf, en hij is helemaal AF! linkerkant van het gezicht had trouwens iets meer belicht mogen worden..

      Comment


      • #4
        Re: Lowkeytje

        Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
        centimetertje of 3 onderaan eraf, en hij is helemaal AF! linkerkant van het gezicht had trouwens iets meer belicht mogen worden..
        ook wel mijn gedacht.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Lowkeytje

          Mja... kweenie. Op mijn scherm komt de donkere bh toch nog een beetje in beeld waardoor het onderste deel van de foto toch "zinvol" is. Misschien bij jullie niet ?

          Haar rechterkant meer oplichten zou hier gegarandeerd een discussie doen ontstaan over de definitie van lowkey, dus hou ik het maar zo

          Bedankt voor de commentaren!

          Comment


          • #6
            Re: Lowkeytje

            om verwarring te voorkomen: rechts voor de kijkers en de linkerkant van het model!!
            oh nee sorry...bedoel het net andersom hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Lowkeytje

              Oorspronkelijk geplaatst door unick Bekijk bericht
              Mja... kweenie. Op mijn scherm komt de donkere bh toch nog een beetje in beeld waardoor het onderste deel van de foto toch "zinvol" is. Misschien bij jullie niet ?
              Op mijn gecallibreerd scherm is het één zwart vlak. Dat van die BH is dus voor mij een volledig nieuw gegeven in deze foto
              Misschien ook eens je scherm callibreren..?

              Wat het zichtbare gedeelte betreft vind ik persoonlijk de schaduw niet erg elegant op haar gezicht vallen, waardoor haar gezicht mij redelijk bruut/zwaar overkomt.

              Mvg,
              Frederic

              Comment


              • #8
                Re: Lowkeytje

                Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                Op mijn gecallibreerd scherm is het één zwart vlak. Dat van die BH is dus voor mij een volledig nieuw gegeven in deze foto
                Misschien ook eens je scherm callibreren..?
                Tiens, beetje off-topic, maar ben je zeker dat het calibreren ook slaat op de helderheid ? Is dat niet enkel de kleur correct zetten ?

                Ik heb het even nagemeten in PS: haar lichaam heeft RGB waarden van (1,1,1) tot (6,6,6) en de bh is perfect zwart. Ik zie die grijstinten op mijn scherm dus wél, he.

                Comment


                • #9
                  Re: Lowkeytje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                  Op mijn gecallibreerd scherm is het één zwart vlak. Dat van die BH is dus voor mij een volledig nieuw gegeven in deze foto
                  Misschien ook eens je scherm callibreren..?

                  Frederic
                  Foto is untagged. Sla de foto op en ken srgb profiel toe. Magic will happen!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lowkeytje

                    Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
                    Foto is untagged. Sla de foto op en ken srgb profiel toe. Magic will happen!
                    En gelijk heb je!

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lowkeytje

                      De foto staat in kleurprofiel sRGB, en is inderdaad zonder kleurprofiel gepost. Normaalgezien gaat je viewer (IE, Firefox, ...) er dan van uit dat het sRGB is. Dus er zou eigenlijk helemaal geen magic mogen "happenen"...
                      En ik zie de foto hier toch ook in een browser, met nog zichtbare grijstinten onderin.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lowkeytje

                        Helaas, maar ook hier 80% zwart op een gecalibreerd scherm .
                        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lowkeytje

                          Voor mij het geheel iets te donker, maar wel een leuke plaat. Onder mag iets af.
                          (ik zie trouwens wel nog tikkie borst.)
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lowkeytje

                            Hoeveel bollen zie je op het onderstaande plaatje ?

                            Er staan er een aantal met grijstinten van 2 tot 12. Ik zie ze allemaal, maar voor die van 2 moet ik wel even staren. Het kleurprofiel zit er deze keer bij, maar dat zou niks mogen uitmaken, denk ik.



                            spoiler: 't zijn er 9.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lowkeytje

                              Mooie foto

                              Vanuit een verduisterde kamer
                              Zie ik de gehele foto, ook haar rechter arm nog iets

                              Op de foto van de bollen zie ik er vijf staan en na het afdekken van het gedeelte naast de foto zie ik er 7 staan.

                              Voor mij mag het toch wel ietje lichter.
                              Grt,
                              Hexagon

                              Comment

                              Working...
                              X