Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kei-coole wensen voor 2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kei-coole wensen voor 2009

    nog een beetje geknutseld en een nieuwjaarskaartje voor onze oudste dochter gemaakt, om te delen met haar klasvriendjes. is het een beetje gelukt?


  • #2
    Re: kei-coole wensen voor 2009

    het snoep door het gezicht geen succes vind ik.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: kei-coole wensen voor 2009

      Voor mij een " kei-coole flop "

      Dit in de 1ste plaats door de typesetting, en ten tweede door de foute plaatsing van de lolly
      ik dacht dat dat diende op op te zuigen, laat dat dan ook zien. De kadrage kan ook beter, allez ik zou der geen tijd meer insteken, maar me toeleggen op een volgende opname.

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: kei-coole wensen voor 2009

        Lijkt me vooral een kwestie van smaak

        Kleuren spreken me minder aan. Lettertype is ok voor mij.
        Kadrage met lolly vind ik niet slecht. Alleszinds origineler dan nog een hond voor een kerstboom.
        Een flop is het zeker niet, maar het is ook niet mijn 'goesting'.

        In het genre nieuwjaars- en kerstkaartjes zag ik hier al 1000x ergere dingen passeren.

        Comment


        • #5
          Re: kei-coole wensen voor 2009

          Ik ben er zeker van dat de klasgenootjes dit super vinden.
          Dus doel bereikt lijkt mij
          Mvg Tim

          Comment


          • #6
            Re: kei-coole wensen voor 2009

            Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
            Ik ben er zeker van dat de klasgenootjes dit super vinden.
            Dus doel bereikt lijkt mij
            Ben ik het volledig mee eens...

            Maar toch vind ik het een beetje jammer om zo een mooi modelletje achter een lolly te plaatsen...
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment


            • #7
              Re: kei-coole wensen voor 2009

              Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht


              ik dacht dat dat diende op op te zuigen, laat dat dan ook zien. De kadrage kan ook beter, allez ik zou der geen tijd meer insteken, maar me toeleggen op een volgende opname.
              Eigenijk niet mee eens; we weten inderdaad allemaal dat een lolly dient om op te zuigen of aan te likken, en hoé het moet ook, vandaar dat het voor mij niet expliciet op die manier in beeld gebracht dient te worden. Een lolly eens anders gebruiken dan waarvoor hij dient is clichébrekend en best creatief in zekere zin!

              De kleurtjes hou ik wel van, enkel van het lettertype zou ik opteren voor een iets duidelijker. Desnoods in dezelfde stijl, maar zonder de spatjes.

              Je oudste dochter gaat er best tevreden mee zijn, haar klasgenoten al even zeer!

              Mvg,
              Frederic

              Comment


              • #8
                Re: kei-coole wensen voor 2009

                Bedankt voor alle wensen.

                Het is geen lolly, maar twee zuurstokjes die ze in de vorm van een hartje bij elkaar heeft. Als ik er nu zelf opnieuw naar kijk, had de snoep inderdaad een beetje beter geplaatst moeten zijn zodat er nog een stukje van de neus zichtbaar was.
                Ondertussen heb ik ze bij de fotograaf laten afdrukken, en Delphine is zelf helemaal in de wolken. Volgens haar zijn haar lippen zo mooi rood, net of ze lippenstift op heeft (ze is net 8)

                Vanmiddag mag ik voor de jongste een gelijkaardig kaartje maken. In hun ogen dus geen flop.

                Groetjes
                Miet

                (ga hier verder uitzieken van een buikgriep)

                Comment

                Working...
                X