Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zon en water in Brugge 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zon en water in Brugge 2

    En zeggen dat ze dat kasteeltje willen afbreken in brugge om er app op te bouwen




    mvg duindistel

  • #2
    Re: Zon en water in Brugge 2

    mooie plaat, al groeit de boom tegen de rand van je plaat aan..

    Comment


    • #3
      Re: Zon en water in Brugge 2

      Leuke plaat, eens een andere kijk op het bekende minnewater.

      Off topic: heb ook gehoord van die plannen, hopelijk komt het er nooit van. Zou een van de bekendste en leukste plaatsen van mijn geliefde geboortestad kapot maken.
      Waarom er geen infocentrum insteken, of een museum of iets waar ne mens iets aan heeft.

      On topic:
      Kortom mooi gedaan

      Grtz
      'Keep on Clicking'
      Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

      Comment


      • #4
        Re: Zon en water in Brugge 2

        Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel Bekijk bericht
        En zeggen dat ze dat kasteeltje willen afbreken in brugge om er app op te bouwen
        mvg duindistel
        Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
        Leuke plaat, eens een andere kijk op het bekende minnewater.

        Off topic: heb ook gehoord van die plannen, hopelijk komt het er nooit van. Zou een van de bekendste en leukste plaatsen van mijn geliefde geboortestad kapot maken.
        Waarom er geen infocentrum insteken, of een museum of iets waar ne mens iets aan heeft.
        Dat zou heel erg zonde zijn ! Daar kunnen ze inderdaad toch een andere bestemming aan geven om het nuttig te maken.

        Oh ja, bijna vergeten : mooie plaat van een mooie locatie ! (die dus hopelijk kan blijven bestaan).

        Marleen
        It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
        http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

        Comment


        • #5
          Re: Zon en water in Brugge 2

          Mooie foto. Enfin, mooi van ver, maar ver van mooi. Doodjammer dat ze dat hele gebouwtje zo
          hebben laten verkrotten.

          Comment


          • #6
            Re: Zon en water in Brugge 2

            Een mooie
            Groetjes Hendrika

            Comment


            • #7
              Re: Zon en water in Brugge 2

              prachtig in beeld gebracht
              mooi plaatje van een gekende plaats
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

              Comment


              • #8
                Re: Zon en water in Brugge 2

                mooie opname, beetje jammer dat hoge bomen vaak te weinig ruimte hebben, zo ook hier.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Zon en water in Brugge 2

                  [QUOTE=Duindistel;2083424]En zeggen dat ze dat kasteeltje willen afbreken in brugge om er app op te bouwen

                  Ik weet niet wie je dat heeft verteld, maar volgens mij klopt het niet.

                  Het kasteel Minnewater is het voorwerp van een al jaren aanslepende juridische procedure tussen de eigenaars en de huurders van het handelspand (tearoom en restaurant).
                  Meer bepaald gaat het om het houten terras dat zonder vergunning zou gebouwd zijn.
                  Daarom staat het al jaren te verkommeren, wat erg jammers is voor zo'n toplocatie.
                  Meer kan er niet over kwijt omdat ik anders mijn beroepsgeheim zou schenden, maar hetgeen ik
                  nu juist heb verteld is algemeen bekend in Brugge en is al vele malen het onderwerp van persartikelen geweest.
                  Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zon en water in Brugge 2

                    [QUOTE=PLATO;2084239]
                    Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel Bekijk bericht
                    En zeggen dat ze dat kasteeltje willen afbreken in brugge om er app op te bouwen

                    Ik weet niet wie je dat heeft verteld, maar volgens mij klopt het niet.

                    Het kasteel Minnewater is het voorwerp van een al jaren aanslepende juridische procedure tussen de eigenaars en de huurders van het handelspand (tearoom en restaurant).
                    Meer bepaald gaat het om het houten terras dat zonder vergunning zou gebouwd zijn.
                    Daarom staat het al jaren te verkommeren, wat erg jammers is voor zo'n toplocatie.
                    Meer kan er niet over kwijt omdat ik anders mijn beroepsgeheim zou schenden, maar hetgeen ik
                    nu juist heb verteld is algemeen bekend in Brugge en is al vele malen het onderwerp van persartikelen geweest.
                    Ik dacht dat het tussen stad Brugge en de eigenaar van het kasteeltje ging???

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zon en water in Brugge 2

                      Het juridisch dispuut is tussen de eigenaar(s) en de huurder.
                      Ik zie de stad niet meteen het onroerend goed opkopen om er appartementen te zetten..
                      Misschien voor sociale woningbouw, maar een dergelijke locatie in het toeristische hart van de stad. Ik denk het niet.
                      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zon en water in Brugge 2

                        Ik vind hem wel geslaagd
                        Grt
                        Theike
                        Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

                        Comment

                        Working...
                        X