Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bridge to the Twilight Zone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bridge to the Twilight Zone

    Wie durft oversteken?

    Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

  • #2
    Re: Bridge to the Twilight Zone

    ikke, tot wanneer ik men hoofd naar beneden buig om naar het einde van de brug te kijken, dan worden de sporen donker naar het einde toe en de lucht ook, dan heb ik geen zin meer om over te steken knappe bewerking

    Comment


    • #3
      Re: Bridge to the Twilight Zone

      Awel, ikke nie. De sfeer van het plaatje geeft me niet veel moed (ben al zo'n angsthaas !). Volgens mij houdt aan 't eind van de brug de wereld op te bestaan. Brrrr
      Knap die sfeer weergegeven in die foto, maar ook goeie diepte ondanks het hoge standpunt.
      Marleen
      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

      Comment


      • #4
        Re: Bridge to the Twilight Zone

        Wat ik hier leuk aan vind is dat het verste punt dat je kan zien daadwerkelijk het spoor is en niet een anoniem stukje landschap.
        Mooie foto en dito bewerking.

        Grtz,
        Palladio
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

        Comment


        • #5
          Re: Bridge to the Twilight Zone

          hele mooie foto en dito bewerking. Krijg echt het gevoel dat als je het spoor volgt, je de twilight zone in gaat.. Prachtig gedaan!

          Comment


          • #6
            Re: Bridge to the Twilight Zone

            leuke uitvoering.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Bridge to the Twilight Zone

              knappe bewerking, sterke compo
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Re: Bridge to the Twilight Zone

                Inderdaad een prachtige bewerking met veel diepte (ondanks het hoge standpunt) en mooie kleurtjes

                Comment


                • #9
                  Re: Bridge to the Twilight Zone

                  Zeer sfeervol bewerkt, knap shot en uitgesproken titel
                  Je hebt er een ziel ingelegd....

                  mvg,

                  Roland

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bridge to the Twilight Zone

                    IK heb hier een dubbel gevoel over, net als bij vele postings hier. Als afbeelding vind ik dit top, prachtig, al wat je wil.
                    Maar... ik ben nog van de ouwe stempel en als foto vind ik dit niets. Als ik dit als foto beschouw vind ik de bewerking ver over de grens.
                    Maar zoals reeds gezegd, ik ben nog van de ouwe, analoge stempel met de mening dat je de huidig beschikbare software enkel voor die correcties gebruikt die je vroeger ook in de DOKA toepaste.
                    Maar nogmaals, als afbeelding : TOP.
                    Ik hoop dat je dit antwoord niet te persoonlijk opvat, het is geen beoordeling van de fotograaf, enkel van de hier getoonde foto.
                    Vele groeten,
                    geert

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bridge to the Twilight Zone

                      Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                      IK heb hier een dubbel gevoel over, net als bij vele postings hier. Als afbeelding vind ik dit top, prachtig, al wat je wil.
                      Maar... ik ben nog van de ouwe stempel en als foto vind ik dit niets. Als ik dit als foto beschouw vind ik de bewerking ver over de grens.
                      Maar zoals reeds gezegd, ik ben nog van de ouwe, analoge stempel met de mening dat je de huidig beschikbare software enkel voor die correcties gebruikt die je vroeger ook in de DOKA toepaste.
                      Maar nogmaals, als afbeelding : TOP.
                      Ik hoop dat je dit antwoord niet te persoonlijk opvat, het is geen beoordeling van de fotograaf, enkel van de hier getoonde foto.
                      Vele groeten,
                      geert
                      Het is je volste recht hier een eigen mening over te hebben.
                      Ik doe dit soort 'overkill' ook niet vaak, maar dit plaatje leende zich daar perfect toe in mijn ogen.
                      Bedankt voor je reactie, net als alle andere positieve reacties trouwens.
                      Hartelijk dank!
                      Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bridge to the Twilight Zone

                        Zeer sterke compositie met dito nabewerking.
                        HDR is meestal niet mijn ding maar hier vind ik het resultaat subliem en hoop dat het door mods opgemerkt wordt als Hof-kandidaat.

                        Henri
                        lidnummer: BD0435BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bridge to the Twilight Zone

                          Vind deze héél mooi hoor
                          Groetjes Hendrika

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bridge to the Twilight Zone

                            Knappe fotografie Spannende foto en mooie compositie. Ik kan dit apprecieren.
                            Homo Sapiens Pentaxiensis

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bridge to the Twilight Zone

                              Mooi dit vind ik prachtig
                              http://www.dannyjacobs.be/wordpress/
                              http://www.dannyjacobs.be

                              Comment

                              Working...
                              X