Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landmarks of New South Whales (Australia)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Landmarks of New South Whales (Australia)

    Drie panoramastiches van de meeste bekende landmarks van NSW, AUS.
    Zijn ze wat?


    #1: Sydney Opera House




    #2: Harbour Bridge + Sydney Opera House




    #3: Blue Mountains: The Three Sisters




    Mvg,
    Bart De Bruyn
    www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

  • #2
    Re: Landmarks of New South Whales (Australia)

    Beeld #1 mist een duidelijke creatieve visie die het het niveau van een snapshot laat onstijgen, en er zit iets teveel rood in het blauw van de lucht. Beeld #2 vind ik in dat kader een stuk interessanter, maar de lucht heeft een heel hoog Tsjernobyl-gehalte. Het blauw heeft een onwaarschijnlijk hoge verzadiging en de wolken zijn volledig overbelicht. Daarbij komt dat de onderste helft van de foto veel meer ingetogen is van kleur, waardoor de balans in het beeld volledig zoek is. Bij #3 zie ik eigenlijk precies hetzelfde probleem; oververzadigde en -belichte lucht.
    Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

    Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

    Comment


    • #3
      Re: Landmarks of New South Whales (Australia)

      de 2de voor mij
      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
      *BD1034BE

      Comment


      • #4
        Re: Landmarks of New South Whales (Australia)

        2 en 3 is het blauw toch een tikkie 'over the top' hoor..1 is leuk, maar ik denk dat er van dit karakteristieke, wereldberoemde gebouw betere opnames te maken zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Landmarks of New South Whales (Australia)

          Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
          2 en 3 is het blauw toch een tikkie 'over the top' hoor..1 is leuk, maar ik denk dat er van dit karakteristieke, wereldberoemde gebouw betere opnames te maken zijn.
          Ik volg.
          Marleen
          It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
          http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

          Comment


          • #6
            Re: Landmarks of New South Whales (Australia)

            Hoi Bart, je hebt in ider geval beter weer gehad als wij hier in europa

            Foto 1: compositie kan veel beter op deze locatie daar ben ik van overtuigd.

            Foto 2: als ik moet kiezen gaat hier mijn voorkeur naar uit al moet ik wel zeggen dat de kleuren too mutch zijn, mischien dat je ook de horizon nog iets kan recht zetten.

            Foto 3: veel ruis onder bij de bomen en de kleuren zijn zeker niet zoals ze horen te zijn.

            Ik zie dat je flink aan het bewerken bent gegaan vind het eind resultaat alleen niet echt goed, ik heb zeker beter werk van je gezien. daarbij moet je meer gaan oefenen wat compo's betreft zodat je de spanning in je foto's kan terug brengen.

            Psst ik dacht dat je met en 350D op pad zou gaan btw
            Nikon D300 + 17-55 nikon lens + 70-200 wacom tablet + photoshop CS4 - http://www.globalshots.eu

            Comment


            • #7
              Re: Landmarks of New South Whales (Australia)

              Hey Bart!..mooie lokatie en knappe plaatjes, alleen een beetje meer vertrouwen in de cam..

              die maakt goeie beelden die niet zoveel nabewerkingen nodig hebben dan nu het geval is..

              you know: less is more.....kind regards!
              Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

              http://pallenhoven.be

              Comment

              Working...
              X