Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De herfst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De herfst

    In mijn standpunt dan toch
    het moeten niet altijd landschapjes zijn hé
    hopelijk is deze bd waardig ? en goed genoeg voor showcase


    Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

  • #2
    Re: De herfst

    origineel en sfeervol! weet niet of ik helemaal overtuigd ben door de kleuren, heb je daar iets aan gedaan?
    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

    Comment


    • #3
      Re: De herfst

      Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk bericht
      origineel en sfeervol! weet niet of ik helemaal overtuigd ben door de kleuren, heb je daar iets aan gedaan?
      thx
      eum kleuren
      hoh beetje gedesatureerd, contrast en een rood, bruine tint gegeven
      is die té opvallend aanwezig ?
      Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

      Comment


      • #4
        Re: De herfst

        leuk, vooral door de veger.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: De herfst

          mooie bewerking van de kleur, past wel bij de foto en ook de compo OK met de scherpte vooraan Alleen je naam in de foto dat stoort volgens mij
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #6
            Re: De herfst

            Thx Vicky en Bouk
            en ja die naam stoort misschien wel, maar ik sla m'n foto's altijd op met © en zonder
            en als ik dan een kader gebruik bij m'n foto's ( voor die copyright) krijg ik vaak de reactie dat het kader niet goed is, dusja
            Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

            Comment


            • #7
              Re: De herfst

              Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
              mooie bewerking van de kleur, past wel bij de foto en ook de compo OK met de scherpte vooraan Alleen je naam in de foto dat stoort volgens mij
              volledig mee eens
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

              Comment


              • #8
                Re: De herfst

                Eens wat anders dan landschappen, dus afwisseling welkom! Sfeervol herfstmoment.
                Marleen
                It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                Comment

                Working...
                X