Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's laten afdrukken: waar?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's laten afdrukken: waar?

    hei
    ik wil graag eens horen van jullie waar je je foto's laat afdrukken?
    Wat zijn de prijzen? Is de kwaliteit goed?

    Ik heb voorlopig enkel de Hema als referentiepunt... ik ben niet echt tevreden over de kleuren.

    graag tips en reacties!
    www.bertvertommen.be

  • #2
    Re: Foto's laten afdrukken: waar?

    Bert Verlinden Leuven --> relatief duur (als je vergelijkt met internet print service), maar perfect gedaan, prima service, altijd super snel.

    meeste online printers hebben problemen om dezelfde foto bij nabestelling identiek af te drukken. m.a.w. geen kleurconsistentie, en zo goed als onzinnig om een printprofiel te laten maken .. en dan is't natuurlijk natte vingerwerk om je foto's te krijgen zoals je ze wilt.

    meeste online print service is te gebruiken als je veel foto's moet afdrukken die dienen om weg te geven aan niet foto-fielen.

    Uitzondering op de regel: Photobox (zowel de UK service als de franse service) die hebben als nadeel dat het fotopapier zeer dun is in vergelijking met 't papier van Bert verlinden, maar de kwaliteit is redelijk constant zodat het wel de moeite loont een profiel te maken. Jammer dat je bij drukke periodes soms dagen op je foto's moet wachten. Bij Bert heb ik mijn foto's perfect afgewerkt op minder dan een dag .. sommige formaten binnen 't uur. Photobox gebruik ik als 't goedkoop moet zijn, en de kwalitiet iets minder mag zijn, maar zodat ik er nog zelf van tevreden ben.

    Comment


    • #3
      Re: Foto's laten afdrukken: waar?

      Hier ook Bert Verlinden
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: Foto's laten afdrukken: waar?

        KLIK

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Foto's laten afdrukken: waar?

          Ik heb al verschillende geprobeerd. De beste ervaringen heb ik bij myphotobook en tictacphoto. Myphotobook is volgens mij iets goedkoper.

          Beiden hebben gemakkelijk bruikbare tools voor schikking van de foto's.
          The future brings my best photo. Time is on my side.
          Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

          Comment

          Working...
          X