Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Footsteps

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Footsteps

    Hoi,



    of?

    Groet
    Last edited by W-dytoi; 30 december 2008, 10:07.
    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

  • #2
    Re: Footsteps

    Niemand iets te zeggen???
    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

    Comment


    • #3
      Re: Footsteps

      vind de idee wel leuk (hoewel allicht niet bijster origineel ..).

      Ik zou de "footsteps" (maar dat zijn het niet ) op een wat fotogenieker manier vastleggen: schuin in het beeld inlopend vb., en niet zo pardoes rechtdoor.

      En misschien zou het beeld zonder die afdrukken nog sterker zijn (puurder, abstracter: enkel het patroon en de korreligheid van het zand ).

      Mijn mening, hè.

      Groetjes
      Yves
      Niet geschoten is altijd mis ...

      Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

      Comment


      • #4
        Re: Footsteps

        Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
        vind de idee wel leuk (hoewel allicht niet bijster origineel ..).

        Ik zou de "footsteps" (maar dat zijn het niet ) op een wat fotogenieker manier vastleggen: schuin in het beeld inlopend vb., en niet zo pardoes rechtdoor.

        En misschien zou het beeld zonder die afdrukken nog sterker zijn (puurder, abstracter: enkel het patroon en de korreligheid van het zand ).

        Mijn mening, hè.

        Groetjes
        Yves
        Ik dacht net hetzelfde, diagonaal zou de foto idd sterker maken dan ze nu is en je blik zal ook van de ene hoek naar de andere lopen, nu loopt ie van onder naar boven.
        Wat ik wel leuk vind aan de foto is dat deze miniatuur aanvoelt, als je begrijpt wat ik bedoel?
        Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
        Website : http://runaque.deviantart.com/

        Comment


        • #5
          Re: Footsteps

          Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
          Ik dacht net hetzelfde, diagonaal zou de foto idd sterker maken dan ze nu is en je blik zal ook van de ene hoek naar de andere lopen, nu loopt ie van onder naar boven.
          Wat ik wel leuk vind aan de foto is dat deze miniatuur aanvoelt, als je begrijpt wat ik bedoel?
          Bedankt voor de reacties, maar ik zal er eventjes een woordje uitleg bij geven...
          Het zijn wel degelijk voetstapjes, uiteraard niet van een mens maar wel van één of andere kever in de woestijn van Tunesië...
          Toen was ik nog niet zo héél hard bezig met compo's enzo maar toch bedankt voor de tips

          Groeten
          Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

          Comment


          • #6
            Re: Footsteps

            ik volg hier ook mijn voorgangers, foto zou sterker zijn met een andere compo : sporen uit het midden of diagonaal.
            Marleen
            It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
            http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

            Comment


            • #7
              Re: Footsteps

              Ik heb de foto na veel te lang wachten eens anders bewerkt...
              Wat vinden jullie van deze?




              Groeten
              Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

              Comment


              • #8
                Re: Footsteps

                Sorry die is volgens mij te grijs.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Footsteps

                  Oei, maarja dat gebeurt wel vaker bij zwart/wit foto's .
                  Het was maar een probeersel en ik dacht laat ik em eens in zwart wit zetten...

                  Groetjes
                  Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

                  Comment

                  Working...
                  X