Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jullie kunnen mij vast helpen? +-400€

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jullie kunnen mij vast helpen? +-400€

    Hallo allemaal

    Ik was van plan de 40D van canon te kopen met de 170€ lens canon 18-55 IS..
    Maar hoor van mensen ook dat ik beter een 450D koop met duurdere lens.. kwalitatiever, want de lens bepaald meer de kwaliteit van de foto's, heb ik gehoord... dus wou ik even vragen voor een lens, moet ZEKER EN VAST een zoom lens zijn... mag iets van 18-55 zijn , maar beter in kwaliteit, en lichtsterker, want 't is ook de bedoeling voor die op gezellige avonden te gebruiken, kerstavond etc... En als ik een flits koop, verpest deze waarschijnlijk de sfeer(roep maar als ik fout ben)

    Goed..; Alvast bedankt voor het lezen, laat een reactie'tje na en als jullie jullie lens willen aanraden, graag! ( budget +-400€)


    Groeten

  • #2
    Re: Jullie kunnen mij vast helpen? +-400€

    Een 'betere' zoomlens in hetzelfde bereik, lichtsterk en voor rond de 400 euro..dan zijn er niet zo veel mogelijkheden denk ik. Bv de tamron 17-50 2.8: degelijk en scherp. De minder lichtsterke budgetlens van Canon heeft echter wel IS en is naar prijs/kwaliteit een prima ding, schijnt.
    Voor de IS versie van Canon met 2.8 over het hele bereik ben je het dubbele kwijt, dus da's geen optie.

    Comment


    • #3
      Re: Jullie kunnen mij vast helpen? +-400€

      Ik weet niet hoe het zit met de 450D, maar ik koop me veel liever een 40D dan een 400D. De grotere zoeker en fps overhalen me om mijn budget wat op te trekken. Je zult het u zeker niet beklagen.

      Comment

      Working...
      X