Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Davina

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Davina



    Groetjes Steco

  • #2
    Re: Davina

    d,eerste.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Davina

      No1 heel fraai
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Davina

        Bedankt voor de reacties.

        Blijkbaar weinigen die dit maar iets vinden. Weet zelf niet goed wat er van te denken. Ik doe mijn best zulle
        Groetjes Steco

        Comment


        • #5
          Re: Davina

          Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
          Bedankt voor de reacties.

          Blijkbaar weinigen die dit maar iets vinden. Weet zelf niet goed wat er van te denken. Ik doe mijn best zulle
          Dat ligt niet aan jou of aan de platen hoor. Ik denk dat menig fotograaf dit resultaat zou willen behalen, en dat meen ik echt.
          Ik zie meer heel mooie platen hier op BD waar nagenoeg geen reactie op komt. Geen idee waarom.

          Mooie is ook dat je met schaduw durft te werken en tevens een mooie (single) catchlight in de ogen maakt.
          Ook de afwerking ziet er heel netjes uit, hoewel daar ieder zijn/haar eigen smaak en techniek zou loslaten.

          No2 vind ik de pose niet lekker, maar een model liggend vastleggen is 1 van de moeilijkste dingen vind ik zelf om een lekkere kijkhoek te maken.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Davina

            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Dat ligt niet aan jou of aan de platen hoor. Ik denk dat menig fotograaf dit resultaat zou willen behalen, en dat meen ik echt.
            Ik zie meer heel mooie platen hier op BD waar nagenoeg geen reactie op komt. Geen idee waarom.

            Mooie is ook dat je met schaduw durft te werken en tevens een mooie (single) catchlight in de ogen maakt.
            Ook de afwerking ziet er heel netjes uit, hoewel daar ieder zijn/haar eigen smaak en techniek zou loslaten.

            No2 vind ik de pose niet lekker, maar een model liggend vastleggen is 1 van de moeilijkste dingen vind ik zelf om een lekkere kijkhoek te maken.
            Bedankt. Dat krikt mijn zelfvertrouwen wat op. Ik kan uren bezig zijn met fotoshoppen om dan toch de boel in de prullenbak te kieperen. Het is zo dat ik namelijk niet vlug tevreden ben van mijn eigen werk.
            Groetjes Steco

            Comment


            • #7
              Re: Davina

              Mooie foto's en bewerking ik ga voor nr. 1
              Grt,
              Hexagon

              Comment


              • #8
                Re: Davina

                Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk bericht
                Mooie foto's en bewerking ik ga voor nr. 1
                Bedankt, voel me al veel beter
                Groetjes Steco

                Comment

                Working...
                X