Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Station

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Station

    Heb lang getwijfeld over waar ik deze reeks nu al dan niet zou posten, en het is dan toch hier geworden. 't Zijn in zekere zin een beetje 'cliché-foto's', maar ik vond ze toch wel leuk.







    Klaas
    "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
    website fotoblog

  • #2
    Re: Station

    Klassiek, maar zeker mooie compo's
    De eerste mist wat scherpte, vermoedelijk door het glas?
    In de tweede is de diepte mooi weergegeven en de persoon staat op een sterk punt.
    Jammer alleen van de deksel
    De herhaling van de banken en de borden werkt. Ik zou hier eventueel de boord op de voorgrond wegcroppen tot boven de gele lijn.

    Groetjes
    K@rel
    Is this the real life? Is this just fantasy?
    Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

    Comment


    • #3
      Re: Station

      Oorspronkelijk geplaatst door basti Bekijk bericht
      Heb lang getwijfeld over waar ik deze reeks nu al dan niet zou posten, en het is dan toch hier geworden. 't Zijn in zekere zin een beetje 'cliché-foto's', maar ik vond ze toch wel leuk.

      Klaas
      Was toch beter in fotodiscussie geweest.
      Foto 1 mist wat scherpte (foto 2 op de verkeerde plaats)
      Foto 3 was nauwer gecropt toch wat beter geweest.

      en inderdaad zijn het wat cliché foto's
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: Station

        Ja ik mis scherpte, ja ik vind de foto's wat te druk en ja ik mis een beetje contrast. Maar de sterke compo's maken hier veel goed
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Station

          Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
          Ja ik mis scherpte, ja ik vind de foto's wat te druk en ja ik mis een beetje contrast. Maar de sterke compo's maken hier veel goed
          Ik vind de drukte persoonlijk niet storen , is een beetje eigen aan het station in mijn ogen, maar wel leuk dat je de compo's weet te appreciëren. En ja, over de foto door het raam: die is inderdaad niet scherp, maar dat stoort mij ook niet, ik vond het gewoon een leuk standpunt door dat raam. Dankje voor de commentaren, hoe meer hoe liever, positief of negatief, zolang ik er maar uit leer..
          "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
          website fotoblog

          Comment


          • #6
            Re: Station

            Ik vind dit geen slechte reeks. Voor mij zitten ze zowat in de sfeer "het leven zoals je het ziet als je op een trein zit of in een station staat". Misschien had je bij de eerste wat meer raam moeten tonen zodat het duidelijker was dat hij erdoor is genomen. Nu moet je het er bij zeggen, anders val je over de niet echte scherpte, allez dat denk ik eh.
            Marleen
            It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
            http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

            Comment


            • #7
              Re: Station

              Stilleven & Abstract?

              deze passen eerder bij straatfotografie

              G
              fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
              Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

              Comment

              Working...
              X