Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik was te laat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik was te laat

    Hey juppekes

    Voor de challenge van deze maand was ik een dagje te laat

    Maar ik wil hem jullie wel tonen

    Bootjes

  • #2
    Re: Ik was te laat

    Volgende keer op de volgende brug gaan staan ... zo stoort die niet op de foto.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Ik was te laat

      Hey juppekes

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Volgende keer op de volgende brug gaan staan ... zo stoort die niet op de foto.
      Met de fiets is dit wel een heel stukje rijden
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: Ik was te laat

        Mooie foto, maar ook hier zou je wellicht discussie krijgen over "enkelvoudige lijn of niet", "misschien beter in de opdracht parallelle lijnen"...
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Ik was te laat

          Hey juppekes

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Mooie foto, maar ook hier zou je wellicht discussie krijgen over "enkelvoudige lijn of niet", "misschien beter in de opdracht parallelle lijnen"...

          Het is natuurlijk hoe je het bekijkt

          De palen zijn evenwijdige lijnen

          Maar de lampen zelf staan op 1 lijn
          Bootjes

          Comment


          • #6
            Re: Ik was te laat

            Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
            Hey juppekes




            Het is natuurlijk hoe je het bekijkt

            De palen zijn evenwijdige lijnen

            Maar de lampen zelf staan op 1 lijn
            idd maar dit is meer herhaling

            Gr. X.

            Comment


            • #7
              Re: Ik was te laat

              Hey juppekes

              Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
              idd maar dit is meer herhaling

              Gr. X.

              Zo kan je het ook bekijken

              Zo zie je maar dat iedereen een andere kijk kan hebben op een foto
              Bootjes

              Comment


              • #8
                Re: Ik was te laat

                Mooie foto geweest voor de challenge, de lichten vormen inderdaad een lijn. Het is daar niet de bedoeling dat die aan elkaar vast moest zijn, als het maar een enkelvoudige lijn is en dat brengt de verlichting mooi in beeld.

                Mvg. Lucie
                Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.

                http://lucie-54.mijnalbums.nl/ en http://blog.seniorennet.be/lucie1952/

                Comment


                • #9
                  Re: Ik was te laat

                  Hey juppekes

                  Voor diegene die diezelfde palen willen zien op een andere manier

                  Forum voor stillevens of abstracte fotos. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
                  Bootjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ik was te laat

                    Voor mij overheersen de lichten, op 1 lijn, over de palen, die dan ook weer lijnen zijn, maar dan evenwijdig.

                    Wel jammer dat er een oud idee gerecycleerd wordt ipv een nieuwe creatie, waar je misschien hiervoor nooit aan gedacht zou hebben.
                    Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ik was te laat

                      Hey juppekes

                      Oorspronkelijk geplaatst door muis Bekijk bericht
                      Voor mij overheersen de lichten, op 1 lijn, over de palen, die dan ook weer lijnen zijn, maar dan evenwijdig.

                      Wel jammer dat er een oud idee gerecycleerd wordt ipv een nieuwe creatie, waar je misschien hiervoor nooit aan gedacht zou hebben.
                      Wat bedoel je met die laatste zin
                      Bootjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ik was te laat

                        eh,

                        Mrirya, je haalde zelf een vorig topic aan met de palen in de mist. Ikzelf had ook al dergelijke foto's en had misschien voor deze challenge een nieuwe, maar "meer van hetzelfde" kunnen maken. Dat is wat ik bedoel. Als ik een beeld/idee hergebruikt voor een specifiek doel, is daar niks mis mee, maar ik heb toch uiteindelijk voor iets gekozen wat ik nog nooit hiervoor op de foto had gezet, geeft voor mij persoonlijk een meerwaarde aan de uitdaging.

                        Hopelijk begrijp je wat ik wilde zeggen in die laatste zin nu.

                        mvg,
                        Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ik was te laat

                          Hey juppekes

                          Oorspronkelijk geplaatst door muis Bekijk bericht
                          eh,

                          Mrirya, je haalde zelf een vorig topic aan met de palen in de mist. Ikzelf had ook al dergelijke foto's en had misschien voor deze challenge een nieuwe, maar "meer van hetzelfde" kunnen maken. Dat is wat ik bedoel. Als ik een beeld/idee hergebruikt voor een specifiek doel, is daar niks mis mee, maar ik heb toch uiteindelijk voor iets gekozen wat ik nog nooit hiervoor op de foto had gezet, geeft voor mij persoonlijk een meerwaarde aan de uitdaging.

                          Hopelijk begrijp je wat ik wilde zeggen in die laatste zin nu.

                          mvg,

                          Die foto van verdwijnen in de mist is enkele dagen LATER gemaakt dan die voor de challenge

                          En dan nog het zijn voor mij twee verschillende manieren van fotograferen

                          En als men nu al beoordeeld word omdat de fotograaf "al eens iets in die zin" heeft gemaakt

                          Ik heb nu al zoveeeeeeeel maantjes hier op het forum gepost, en ik zal er nog veeeeel posten

                          Voor mij is elke foto een nieuwe al heb ik al zoiets gemaakt
                          Bootjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ik was te laat

                            Da's de ware geest, Mriya. Maar je doet toch wel regelmatig mee aan de Challenge met foto's van hetzelfde onderwerp. Het zou je anonimiteit wel eens in het gedrang kunnen brengen... Niet alleen die "juppekes" verraden je, hoor!
                            Last edited by LesC; 30 november 2008, 10:54.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ik was te laat

                              Hey juppekes

                              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                              Da's de ware geest, Mriya. Maar je doet toch wel regelmatig mee aan de Challenge met foto's van hetzelfde onderwerp. Het zou je anonimiteit wel eens in het gedrang kunnen brengen... Niet alleen die "juppekes" verraden je, hoor!

                              Wordt hier in de challenge al elke foto vergeleken met foto's van het verleden


                              Ik heb hier al eens een PM voor gekregen in een vorige challenge omdat de link KON gelegd worden naar mijn nick

                              Dus is de challenge voor sommige meer een zoektocht naar de fotograaf dan een beoordeling naar de geposte foto


                              In februari heb ik de 8ste plaats gehaald met deze foto maar voor mij was dit weer een andere manier van fotograferen
                              Bootjes

                              Comment

                              Working...
                              X