Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kinou

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kinou

    Met dank aan Lennert voor het model.

    1


    2
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

  • #2
    Re: Kinou

    Hey Patrick,

    heb op modellennet het reeksje ook al bekeken

    Nu effe on-topic over deze foto's :

    Foto 1 : te drukke achtergrond, en toch opletten met takken die precies uit het hoofd en het lichaam van het model komen....

    Foto 2 : Vind ik een hele goeie, mooie compo, leuke blik en pose, eenvoudige achtergrond en de spaken geven wat lijnen in het beeld.... Misschien een beetje jammer dat je eenstukje van haar vinger onderaan hebt weggesneden uit het beeld (maar dat is nu ff muggeziften hé).

    Besluit : dit is de mooiste uit je reeks (tenzij er nog volgen hé )
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

    Comment


    • #3
      Re: Kinou

      Alvast bedankt voor deze opbouwende kritiek Pete
      EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
      https://sites.google.com/view/pdh65/

      Comment


      • #4
        Re: Kinou

        Hier se ons Kinou . Al goed dat ik ze ooit introduceerde in het modellenmilieu. Deze meid heeft potentieel.
        De foto's nu:
        Ik volg de commentaar over het drukke in foto 1. Ook vind ik dat er een probleem met scherpte is. (Is nu éénmaal een stokpaardje van mij)
        Foto 2 vind ik de betere van deze reeks maar daar scheelt er iets met de ogen. Heb je daar een bewerking op toegepast? Het linkeroog lijkt niet in proportie te zijn met het rechteroog.
        Ik zou zeggen, laat Kinou nog wat ervaring opdoen en nodig ze nog eens uit.

        Hans
        Last edited by CH Photography; 26 november 2008, 15:54.
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment


        • #5
          Re: Kinou

          Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
          Hier se ons Kinou . Al goed dat ik ze ooit introduceerde in het modellenmilieu. Deze meid heeft potentieel.
          De foto's nu:
          Ik volg de commentaar over het drukke in foto 1. Ook vind ik dat er een probleem met scherpte is. (Is nu éénmaal een stokpaardje van mij)
          Foto 2 vind ik de betere van deze reeks maar daar scheelt er iets met de ogen. Heb je daar een bewerking op toegepast? Het linkeroog lijkt niet in proportie te zijn met het rechteroog.
          Ik zou zeggen, laat Kinou nog wat ervaring opdoen en nodig ze nog eens uit.

          Hans
          Heyy Hans, ja, jij ook bedankt voor deze introductie.
          Maar er is geen bewerking gedaan aan de ogen hoor. Wel had ze wat last van tranende ogen door de koude wind.

          Ik zie een 2de samenwerking zeker en vast zitten met haar.
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #6
            Re: Kinou

            Plaatjes zien er dik in orde uit
            In beide platen mis ik een beetje "vibrance". Een beetje contrast en wat kleuren toevoegen via (hue/)saturation. Over de scherpte en het vingertopje is al wat gezegd.
            PS: Ben ze ook maar bij Hans gaan pikken

            Comment


            • #7
              Re: Kinou

              Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              PS: Ben ze ook maar bij Hans gaan pikken
              pikken? eerder ontvoeren en enkele uren later uitgeput terug gebracht
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

              Comment


              • #8
                Re: Kinou

                bedankt voor deze reacties collega's
                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                https://sites.google.com/view/pdh65/

                Comment


                • #9
                  Re: Kinou

                  As photographer it's not only up to us to make sure the shot works, but that the model does too.
                  Now I've seen 4 photos of this model and sadly her expression in all of them seems to show no interest. The photographer should be the mirror and coach to get the best expression for the shot.

                  I like the blue one, by far the best out of the 4 shots I've seen. Composition, colour, contrasts. Keep working at it, there is potential there.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kinou

                    Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                    As photographer it's not only up to us to make sure the shot works, but that the model does too.
                    Now I've seen 4 photos of this model and sadly her expression in all of them seems to show no interest. The photographer should be the mirror and coach to get the best expression for the shot.

                    I like the blue one, by far the best out of the 4 shots I've seen. Composition, colour, contrasts. Keep working at it, there is potential there.
                    yes yes mein heir ik weet nu nie of ge begot ook wa vlaams versta maar ik mag hopen van wel.

                    Het is inderdaad volledig mijn fout dat het model op elke foto dezelfde expressie had, dat beken ik volledig. Het is iets waar ik zeker nog volop aan moet werken en veel aan te verbeteren valt.
                    En ja inderdaad, het model heeft zéér zeker nog veel potentieel. Bedankt ( this means thank you very much in your language ) voor deze opbouwende woorden.
                    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                    https://sites.google.com/view/pdh65/

                    Comment

                    Working...
                    X