Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cold Mary

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cold Mary

    Zondag even de 'warme' tunnel verlaten en even de vrieskou doorstaan, It started snowing

    Model : Mary Avetissian



    http://www.melissavanbelle.be

  • #2
    Re: Cold Mary

    Geef mij de tunnel maar.
    Miss heb ik het fout, maar model heeft het niet naar haar zin
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Cold Mary

      Enkel een bh'tje, fris topje en open jas + sneeuw kunnen wel voor die illusie zorgen
      http://www.melissavanbelle.be

      Comment


      • #4
        Re: Cold Mary

        Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
        Enkel een bh'tje, fris topje en open jas + sneeuw kunnen wel voor die illusie zorgen
        Ik heb net een verhaaltje bij Foantje zitten tikken en kom hier dan ook op het onderwerp terug. (hoewel ik de styling hier wel vind kunnen trouwens... maar nogmaals.. de omstandigheden zijn eigenlijk te bar.)

        Als ik het idee krijg door wat voor reden ook in de studio dat het model zich niet op haar gemak voelt, dan begin ik niet eens aan de platen. Dat is zonde van haar en mijn tijd.
        Ik kreeg een tijd geleden de vraag van een model of ze eens bij mij in lingerie op de foto kon (meisje was al een keer geweest en vond het super leuk bij mij). Maar toen ze daar stond zag ik het al aan haar koppie dat het gewoon niet lekker zat. Ik zei toen.. kleed je maar weer aan want dit is niet jouw ding.
        ALs ik naar dit mooie meiske kijk, krijg ik de neiging om haar een warme kop chocolademelk te geven en de tunnel in te vluchten

        Maar nogmaals.. iederdeen moet doen wat hij/zij leuk vind hoor. Dit is gewoon een persoonlijke opvatting en constatering.
        Tevens moet je natuurlijk ook de mogelijkheid hebben om altijd maar in een lekkere warme omgeving te kunnen schieten
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Cold Mary

          Ze wou het zelf, maar na 15 minuten heb ik gezegd om te stoppen.
          Ik ben geen barbaar hoor
          http://www.melissavanbelle.be

          Comment


          • #6
            Re: Cold Mary

            Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
            Ze wou het zelf, maar na 15 minuten heb ik gezegd om te stoppen.
            Ik ben geen barbaar hoor
            Respect voor beide dus
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Cold Mary

              Ik sluit me aan bij Madmax. Haar gezicht spreekt boekdelen. Uiteindelijk zijn zo'n foto's inderdaad een zonde van de tijd en van de inspanning, want niemand zal dit in zijn portfolio steken.
              Toch respect voor de dappere poging van het model om de kou te trotseren :-)
              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
              www.sylviehuybrecht.be

              Comment


              • #8
                Re: Cold Mary

                Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Ik heb net een verhaaltje bij Foantje zitten tikken en kom hier dan ook op het onderwerp terug. (hoewel ik de styling hier wel vind kunnen trouwens... maar nogmaals.. de omstandigheden zijn eigenlijk te bar.)

                Als ik het idee krijg door wat voor reden ook in de studio dat het model zich niet op haar gemak voelt, dan begin ik niet eens aan de platen. Dat is zonde van haar en mijn tijd.
                Ik kreeg een tijd geleden de vraag van een model of ze eens bij mij in lingerie op de foto kon (meisje was al een keer geweest en vond het super leuk bij mij). Maar toen ze daar stond zag ik het al aan haar koppie dat het gewoon niet lekker zat. Ik zei toen.. kleed je maar weer aan want dit is niet jouw ding.
                ALs ik naar dit mooie meiske kijk, krijg ik de neiging om haar een warme kop chocolademelk te geven en de tunnel in te vluchten

                Maar nogmaals.. iederdeen moet doen wat hij/zij leuk vind hoor. Dit is gewoon een persoonlijke opvatting en constatering.
                Tevens moet je natuurlijk ook de mogelijkheid hebben om altijd maar in een lekkere warme omgeving te kunnen schieten
                Maar dan krijg je nooit en te nimmer die mooie getergde blik die dat kind nu op haar gezicht heeft. En dat vind ik juist zo mooi! Waarom moet een model altijd lief lachend op de foto staan?

                En zo erg vond ze het verder niet. Ze was er zelf bij en heeft vast wel nee leren zeggen.

                Comment

                Working...
                X