Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik hou van kleurtjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ik hou van kleurtjes

    Mmm pastellini, Italliës alllerleukste kleurpotloodjes! Geeft je zo zin om te spelen, niet?








    don't play leapfrog with unicorns

  • #2
    Re: ik hou van kleurtjes

    Oorspronkelijk geplaatst door natalie. Bekijk bericht
    Mmm pastellini, Italliës alllerleukste kleurpotloodjes! Geeft je zo zin om te spelen, niet?
    Dit geeft mij eerder zin om de eerste foto te verbeteren:
    - ondergrond volledig in ruitjespapier
    - liggende podloden in hun geheel in 't beeld, liefst met zoveel mogelijk kleurige puntjes in 't zicht
    - doos en deksel geheel in 't beeld

    Mijn gedacht.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: ik hou van kleurtjes

      Zeg nooit Ikeapotloodje tegen een Pastellini

      Comment


      • #4
        Re: ik hou van kleurtjes

        Ik vind het zeer toffe foto's. Alle foto's met kleurpotloodjes trouwens :d

        Ik zou wel liever gehad hebben dat de kleuren meer uitkwamen, ik vind ze nogel flets.

        Comment


        • #5
          Re: ik hou van kleurtjes

          Hallo... leuk dat er reacties zijn!

          Of de kleuren flets zijn, weet ik eigenlijk niet. Misschien is er ook wat mis met mijn scherm. In elk geval... 't was mijn bedoeling om alles zo helder mogelijk te maken, zonder daarbij te fel te worden. Maar ja, idd.. misschien is't wat flets.

          Over de compositie...

          Dit geeft mij eerder zin om de eerste foto te verbeteren:
          - ondergrond volledig in ruitjespapier
          - liggende podloden in hun geheel in 't beeld, liefst met zoveel mogelijk kleurige puntjes in 't zicht
          - doos en deksel geheel in 't beeld
          Volgens mij zou dat de foto een te geforceerde sfeer geven. Alles ligt er "rommelig" bij omdat ik juist geen geforceerde mise-en-scene wou.


          Na Pastellini wil je niets anders meer! :-)
          don't play leapfrog with unicorns

          Comment


          • #6
            Re: ik hou van kleurtjes

            Oorspronkelijk geplaatst door natalie. Bekijk bericht
            ... Volgens mij zou dat de foto een te geforceerde sfeer geven. Alles ligt er "rommelig" bij omdat ik juist geen geforceerde mise-en-scene wou. ...
            Na úren oefenen - weliswaar met een andere doos - heb ik het opgegeven. Het is me niet gelukt om op een "ongeforceerde" manier het deksel rechtop tegen de doos te zetten.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: ik hou van kleurtjes

              Oorspronkelijk geplaatst door Emike Bekijk bericht
              Ik zou wel liever gehad hebben dat de kleuren meer uitkwamen, ik vind ze nogel flets.
              zever niet, het zijn pastelkleuren!
              Goed idee, maar moet volgens mij verder uitgewerkt worden...

              iets dat waarschijnlijk al veel gedaan is: een soort van militaire parade met kleurpotloodjes

              G
              fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
              Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

              Comment

              Working...
              X