Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weerspiegeling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weerspiegeling

    het paard bestaat uit verchroomde ijzeren platen waarin je de reflectie van struiken ziet en ter hoogte van de poten het pad dat er naast loopt.
    het gehele paard had mss beter geweest, maar slechts een deel ervan is verchroomd.
    is dit wat?



    groeten,
    Kristof
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

  • #2
    Re: Weerspiegeling

    Vind hem mooi
    Groetjes Hendrika

    Comment


    • #3
      Re: Weerspiegeling

      Iets ruimer in beeld zou imo beter geweest zijn.
      Een voor je stalen ros
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: Weerspiegeling

        Leuk gedaan -

        is dit Gaasbeek (park)? Heb er zo ook een paar van deze zomer, met het kasteel in de weerspiegeling.

        Groetjes,
        Yves
        Niet geschoten is altijd mis ...

        Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

        Comment


        • #5
          Re: Weerspiegeling

          Voor mij werkt dit wel .. die kunstwerken staan daar ook om samen met de natuur bekeken te worden .. en je foto integreert dit kunstwerk wonderwel met zijn omgeving ! Goeie belichting overal ook !
          Albums : http://fotografiepeterderycke.be
          Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

          Comment


          • #6
            Re: Weerspiegeling

            bedankt voor jullie positieve reacties
            @ y-cam, yep dat is idd aan het kasteel in Gaasbeek.
            heb je die foto's van jou hier ergens gepost gehad? ben benieuwd wat het resultaat was met het kasteel in de reflectie.
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

            Comment


            • #7
              Re: Weerspiegeling

              Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
              bedankt voor jullie positieve reacties
              @ y-cam, yep dat is idd aan het kasteel in Gaasbeek.
              heb je die foto's van jou hier ergens gepost gehad? ben benieuwd wat het resultaat was met het kasteel in de reflectie.
              Kristof,

              Dit is eentje dat ik klaar heb maar waar ik zelf ook opsta. Andere met enkel kasteel zijn nog niet af (terwijl de foto's in de zomer zijn gemaakt ...heb niet altijd veel tijd om foto's af te werken ...)

              Klik-hier-link

              sorry dat ik jouw topic vervuil met mijn foto, maar ik wet niet goed hoe ik zo een klik-hier-link moet maken

              GRoetjes,
              yves
              Last edited by zunoel; 28 november 2008, 07:01. Reden: geen foto in topic van ander
              Niet geschoten is altijd mis ...

              Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

              Comment


              • #8
                Re: Weerspiegeling

                Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
                Kristof,

                Dit is eentje dat ik klaar heb maar waar ik zelf ook opsta. Andere met enkel kasteel zijn nog niet af (terwijl de foto's in de zomer zijn gemaakt ...heb niet altijd veel tijd om foto's af te werken ...)

                klik hier

                sorry dat ik jouw topic vervuil met mijn foto, maar ik wet niet goed hoe ik zo een klik-hier-link moet maken

                GRoetjes,
                yves

                leuk gedaan!
                ik dacht dat ze allemaal maar half verchroomd waren en op de achterkant van het paard een tekst... heb ik niet goed gekeken dan!
                die van jou staat daar beneden het kasteel tussen de twee vijvers precies.

                PS: een "klikhierlink" maak je als volgt: [ url=http://farm4.static.flickr.com/3117/2754105111_0e06b27d52_o.jpg]klik hier[ /url]
                maar dan zonder de spaties aan de haakjes
                Last edited by Stoffograaf; 28 november 2008, 11:36.
                groeten, Kristof
                Canon EOS 5D mkII

                Comment


                • #9
                  Re: Weerspiegeling

                  Allebei heel leuke foto's, bij die van y-cam is het contrast tussen de 'witte ruiter(es?)' en de donkere bomen schitterend. De andere is ook geweldig, voor mij hoeft er helemaal niet 'meer paard' op die foto te staan hoor.
                  "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
                  website fotoblog

                  Comment


                  • #10
                    Re: Weerspiegeling

                    Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
                    ...

                    sorry dat ik jouw topic vervuil met mijn foto, maar ik wet niet goed hoe ik zo een klik-hier-link moet maken

                    Heb je even geholpen
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment

                    Working...
                    X