Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

    Binnen het departement ‘Program/Project Management’ bij Belgacom is er een actie gestart om het verdiep te verfraaien. Eén van de gekozen onderwerpen is de verdieping te verfraaien met foto’s. We denken aan een 15-tal foto’s van verschillende grote. De grote kan variëren van A3 formaat tot wel 125 op 85 en misschien wel meer.

    Binnen het departement is er me gevraagd dat ik dit wilde opnemen om voor foto’s te zorgen. Het management was ook direct akkoord dat ik dit samen met mijn collega’s/vrienden van Belgium Digital doe.

    Daarom deze oproep:
    - Ik ben op zoek naar foto’s die als onderwerp Program/Project Management hebben. Dit is op zich al een sterke en uitzonderlijke uidaging.
    - Van alle foto’s die me toegestuurd worden, zal ik samen met het Management de 15 beste eruit kiezen.
    - Voor die foto’s die gekozen worden vragen we aan de auteur om toelating deze foto’s te mogen ophangen op onze verdieping.
    - Bij de foto zal zeker de naam van de fotograaf vermeld worden.
    - We denken er ook aan de fotografen eens uit te nodigen om te komen kijken naar het resultaat.

    Heb je interesse en denk dat je de juiste foto kan schieten met als onderwerp ‘Program/Project Management’, stuur dan je foto naar patric.wijns@belgacom.be of patric.wijns@skynet.be

    Je kan je foto’s insturen tot 21 december 2008.

    Alvast bedankt en ben er zeker van dat ik heel sterke kandidaat foto’s zal ontvangen.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

  • #2
    Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

    Staat geen vergoeding tegenover?
    Want reklame maak je er niet echt mee, enkel andere BGC collega's gaan dit zien.
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

    Comment


    • #3
      Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

      heel tof initiatief! ik zal eens zien of ik wat kan doen.

      een presentje voor de uitverkorenen zou bv niet misstaan.
      een telefoontoestel of een gsm bv? is maar een kleintje, niet?

      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #4
        Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

        Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
        Staat geen vergoeding tegenover?
        Want reklame maak je er niet echt mee, enkel andere BGC collega's gaan dit zien.
        Doc_Holiday, voorlopig is daar niet over gesproken, maar ik zal het management er eens aan herinneren. Wie weet. Bedankt voor er me aan te herinneren.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

          Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
          heel tof initiatief! ik zal eens zien of ik wat kan doen.

          een presentje voor de uitverkorenen zou bv niet misstaan.
          een telefoontoestel of een gsm bv? is maar een kleintje, niet?

          mm
          MM, voorlopig is daar niet over gesproken, maar ik zal het management er eens aan herinneren. Wie weet. Bedankt voor er me aan te herinneren.
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment


          • #6
            Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

            Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
            Doc_Holiday, voorlopig is daar niet over gesproken, maar ik zal het management er eens aan herinneren. Wie weet. Bedankt voor er me aan te herinneren.
            Ik ben tevreden met een badge die toegang geeft tot de foto studio
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

            Comment


            • #7
              Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

              Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
              Het management was ook direct akkoord dat ik dit samen met mijn collega’s/vrienden van Belgium Digital doe.
              ... want ze willen dat het hun liever geen Euro kost? Dit zaakje stinkt.

              Van zo'n bedrijf mag je op zijn minst verwachten dat ze de uitverkorenen op een correcte manier vergoeden.

              Ik zou volledig achter het project staan, mocht er een wedstrijd uitgeschreven worden, waaruit dan door een jury de meest passende beelden gekozen worden én de winnaars een eerlijke prijs krijgen.

              G
              fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
              Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

              Comment


              • #8
                Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                zal even gaan zoeken, vind wel wat leuke van men honden

                Comment


                • #9
                  Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                  Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                  ... want ze willen dat het hun liever geen Euro kost? Dit zaakje stinkt.
                  nu ook niet gaan overdrijven hé ... niemand wordt verplicht mee te doen.
                  staan de voorwaarden je niet aan? doe niet mee!
                  'k vind het alleszins een goeie zet van TS dat hij de mogelijkheid gaat aankaarten.

                  succes!

                  mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                  Comment


                  • #10
                    Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                    .
                    Is dit niet iets voor Stijn?
                    Die heeft daar al ervaring mee.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Is dit niet iets voor Stijn?
                      Die heeft daar al ervaring mee.
                      Wat? Er is iets misgelopen met de qoute denk ik.
                      Stijn is idd een heel goede fotograaf en zo zitten er binnen de BGC groep nog wel enkele binnen de groep.
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                        Wat? Er is iets misgelopen met de qoute denk ik.
                        Stijn is idd een heel goede fotograaf en zo zitten er binnen de BGC groep nog wel enkele binnen de groep.
                        Wat ... die foto's leveren hé.
                        Die heeft toch al een en ander tentoongesteld, heeft al een hoop brochures gemaakt en zijn foto's zijn toch al op een en ander gebruikt.
                        Last edited by VerSeg; 26 november 2008, 01:15.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                          Lijkt me wel leuk om te doen.. Alleen het onderwerp "Ik ben op zoek naar foto’s die als onderwerp Program/Project Management hebben" ... Zal niet gemakkelijk zijn
                          En ja zoals mm zegt, staat het je niet aan stuur dan niks op.

                          Met de economische crisis kan ik wel geloven dat bedrijven manieren zoeken die voor hun het minste geld kosten en dat kan je hun niet kwalijk nemen.
                          Wat fotografen kunnen doen is het vragen of er eventueel een vergoeding komt en is dit het geval des te leuker maar zo niet dan is het ook zo... Het is zoiezo al leuk dat je een beetje naamsbekendheid krijgt en erkenning! (Het blijft dan ook een forum voor amataur fotografen vooral... dacht ik zo?)

                          Anyways... Ik ben wel geïnteresseerd om iets te proberen alleen zie ik niet echt veel mogelijkheden met dat onderwerp... Enige idee op welke manieren ik dit eventueel kan interpreteren?
                          ~ Visit my Blog ~
                          ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

                          Comment


                          • #14
                            Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                            Man, man, man;
                            kunnen we nu echt niets meer doen zonder aan geld te denken ?
                            Binnenkort begin ik geld te vragen voor het organizeren van SD's want dat kost me ook een pak geld en daar wordt nooit over gesproken, laat staan vergoed of is dat dan eerder normaal ... Alleen deelnemers denken veel te vaak dat zij iets moeten krijgen.
                            Patric, als ik iets zie of vind of jij ziet iets bij mij dat je wenst, ga gerust je gang. vraag het maar.
                            Ik zal al heel tevreden zijn mocht ik daar een fotoke hebben. Kan de Patric dan leuek anecdotes vertellen als een bezoeker hem ooit vragen stelt.

                            Wat een heisa om een verfraaiing van een bureau te hebben waar een BD-collega in zit en uiteindelijk een soort privaat gebruik is.
                            Het onderwerp is wel verduveld moeilijk.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #15
                              Re: Op zoek naar foto’s voor verfraaiing van verdieping Belgacom gebouw.

                              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                              Man, man, man;
                              kunnen we nu echt niets meer doen zonder aan geld te denken ?
                              Binnenkort begin ik geld te vragen voor het organizeren van SD's want dat kost me ook een pak geld en daar wordt nooit over gesproken, laat staan vergoed of is dat dan eerder normaal ...
                              ik had ook al gedacht om mij te laten betalen om op BD te komen snuisteren...

                              Ik vind dit zeker en vast een tof initiatief, take it or leave it.
                              Het onderwerp is alvast een heftige om mee bezig te zijn.
                              embee ::: nikon stuff

                              Comment

                              Working...
                              X