Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op naar de feesten ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op naar de feesten ...



    Alle commentaren welkom...

    mvg
    Glenn
    www.frame-it.be
    Fotografie & verhuur van Reflecta Digitdia 5000 diascanner(s), Reflecta RPS 7200 negatief scanner en een midformat Reflecta MF5000 scanner, Canon lenzen.

  • #2
    Re: Op naar de feesten ...

    Goed belicht, scherp en waarschijnlijk de juiste kleuren, maar een redelijk saai prentje. Goed voor de verkoopscatalogus.

    Comment


    • #3
      Re: Op naar de feesten ...

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      Goed belicht, scherp en waarschijnlijk de juiste kleuren, maar een redelijk saai prentje. Goed voor de verkoopscatalogus.
      Hier volg ik hoor. Technisch niks mis mee zo te zien, maar als onderwerp kan het mij toch ook niet zo boeien op deze manier.
      Marleen
      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

      Comment


      • #4
        Re: Op naar de feesten ...

        Alvast bedankt,

        Momenteel is dat voor mij juist de oefening. De andere shoots met glas was ik zelf al niet tevreden over, deze vond ik toonbaar.

        mvg,
        Glenn
        Last edited by glv0601; 25 november 2008, 21:04.
        www.frame-it.be
        Fotografie & verhuur van Reflecta Digitdia 5000 diascanner(s), Reflecta RPS 7200 negatief scanner en een midformat Reflecta MF5000 scanner, Canon lenzen.

        Comment


        • #5
          Re: Op naar de feesten ...

          Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
          Hier volg ik hoor. Technisch niks mis mee zo te zien, maar als onderwerp kan het mij toch ook niet zo boeien op deze manier.
          Marleen
          Ik volg ook hier. Als ik de titel lees verwacht ik een foto dat je naar de feesten doet toeleven, wat ik hier mis.
          Jochenvde Photography
          Flickr

          Comment

          Working...
          X