Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werkgroep challenge - Kandidaat medewerkers?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Werkgroep challenge - Kandidaat medewerkers?

    In de challenge lezen we geregeld dingen die voor verbetering vatbaar zijn en daar willen we in het volgende werkjaar ook aan werken.
    Bij de Alg. Verg. (voor vzw-leden) van begin okt. hebben we een oproep gedaan om een werkgroep Challenge op te starten. Op dit ogenblik zijn er naast Spooky nog maar 2 kandidaten die zich gemeld hebben: LesC en Gallosh. Met een beetje uitbreiding van het aantal kandidaten kan ook deze werkgroep van start gaan om de challenge in een nieuw kleedje te steken.

    Softwarematig kan er niet onmiddellijk iets wijzigen, maar er kunnen wel voorstellen geformuleerd worden om dit in de loop van volgend jaar wel uit te voeren.

    Wie wil nog meehelpen aan de challenge-vernieuwing? Geef een seintje bij het bestuur of bij Spooky. We zijn er je erg dankbaar voor.

  • #2
    Re: Werkgroep challenge - Kandidaat medewerkers?

    Mja,

    Ik vind de challenge een "onwaarschijnlek schoon initiatief" maar uit de post hierboven kan ik niet echt opmaken wat er van de ondersteunde functies verwacht wordt. Graag dus even een visie, idee, persoon, functie, ... van wat jullie nu echt zoeken.
    Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

    Comment


    • #3
      Re: Werkgroep challenge - Kandidaat medewerkers?

      @muis : (Lut, spooky : verbeter mij indien niet juist) de challengesoftware moet herschreven worden om terug in de website geïntegreerd te kunnen worden (werkt nu o.a. op andere databases). Een ideale gelegenheid dus om na te denken over zaken die beter zouden kunnen, zaken die moeten blijven, ... kortom alles wat de challenge ten goede komt. Om er geen onoverzichtelijke brainstorming van te maken, wordt er een werkgroep opgericht om die taak op zich te nemen en voorstellen te formuleren van hoe de nieuwe challenge er moet uitzien. En voor die werkgroep zoekt men dus mensen.
      De werkgroep BOF bvb heeft zo gezorgd voor het totstandkomen van een echt gedrukt Book Of Fame.

      @lut : de challenge heb ik altijd al een schitterend initiatief gevonden. Ik heb er volgende maand 70 deelnames op zitten. Ik denk niet dat er veel deelnemers in die buurt komen. Maar zoals ik een tijdje terug al aan spooky heb laten verstaan, begint de tijd mij parten te spelen om me nog 100% op de challenge te focussen. Er zijn nu andere uitdagingen. Dit jaar wil ik de 12x wel nog volmaken, maar volgend jaar zal dat niet meer het geval zijn. Maar er is genoeg nieuw volk om de challenge in leven te houden, er zijn genoeg mensen met ideeën en het is misschien niet slecht dat er eens een nieuwe wind door de challenge waait. Zo ook binnen de werkgroep... Ik wens jullie dus veel succes bij het uitwerken van de "nieuwe" challenge
      En als jullie "mijn gedacht" willen horen over iets, dan laten jullie het maar weten. Maar jullie nemen de uiteindelijke beslissingen en daar leg ik me zonder probleem bij neer (anders had ik maar in de werkgroep moeten zetelen ).

      Succes
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment

      Working...
      X