Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Screw you

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Screw you

    Kwelling & Deezl samen in de studio is vuurwerk...


    MUA : Carine De Leersnyder
    Models : Kwelling & Deezl
    Location : natwork.be studio
    natwork.be

  • #2
    Re: Screw you

    Ik vind vooral de keuze om het beeld vertikaal af te beelden heel goed gekozen.
    Hier en daar op het randje van overbelichting, but who cares... enne.. screw ff lekker jezelf
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Screw you

      De belichting is gewaagd... Gewoon de EV wat optrekken kan mooie en verrassende effecten geven.

      Wel in dit geval is het volledig geslaagd, het past binnen het totaalbeeld.

      Top hoor, like it a lot
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Screw you

        echt gaaf mag dit wel


        grt frank

        Comment


        • #5
          Re: Screw you

          sterke compo.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Screw you

            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Hier en daar op het randje van overbelichting,
            Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
            De belichting is gewaagd... Gewoon de EV wat optrekken kan mooie en verrassende effecten geven.
            X Process bewerking is hier toegepast - wat resulteert in het spelen met grens van overbelichting en felle kleuren.

            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            enne.. screw ff lekker jezelf
            Indeed

            @all :
            Merci voor de reacties
            natwork.be

            Comment


            • #7
              Re: Screw you

              Een nat workje moet dat daar zeker geweest zijn
              Concentratie was wel de boodschap zeker ...

              Erwin
              Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
              http://album.zoom.nl/user/lindberg/

              Comment


              • #8
                Re: Screw you

                zalige belichting! topfoto
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: Screw you

                  Met Charlotte en Deezl shooten is altijd fun. Ze weten ook wel alletwee waarmee ze bezig zijn. Een luxe als fotograaf, je moet (bijna) enkel en alleen de lichten instellen en op het knopje drukken.
                  Thanks for the comments
                  natwork.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Screw you

                    omdat je van waauw, knap, super !! en " " niets leert doe ik het maar ff anders

                    ik heb je hele reeks al elders gezien, en vind ze goed, heel goed. Maar in elke foto kan je wel een verbeterpunt vinden, dus ook hier

                    Ik vind de schaduwen wat rommelig overkomen. Ik denk dat je minstens 3 lichten gebruikt hebt aan de schaduwen te zien.

                    linker model heeft 2 schaduwen links van de bil, 1 harde en 1 minder harde. Rechts van haar linkerbeen heb je dan weer een schaduw op het andere model.

                    voor mij komt het wat rommelig over (mieren**ken, ik weet het). Heb ik 2 vragen daarover. Moest je echt 3 lichten gebruiken ? (als je al 3 lichten gebruikt hebt) was dit niet met minder lichten op te lossen ?

                    En volgens mij kun je die schaduwen vermijden door reflectiepanelen te gebruiken ipv flitsers, die geven minder (of geen) schaduwen (maar natuurlijk ook ander licht)

                    enfin, zie het maar als opbouwende feedback ... ik ben er ook geen speicalist in hoor
                    --
                    Play Drakensang - a free online mmorpg

                    Comment


                    • #11
                      Re: Screw you

                      Inderdaad veel schaduwen. Dat was ook de bedoeling. Hier zijn 6 flitsers aan het werk, waarvan slechts 1 met softbox, 1 als spot aan het plafond en 4 speedlights, waarvan 2 voorzien van een blauwfilter ook aan het plafond gemonteerd.
                      Het is een keuze natuurlijk. Ik wilde geen soft foto. Ik heb ook een 2 meter softbox. Als ik die had gebruikt in combinatie met mijn kleinere softbox, dan had ik heel zacht en egaal licht gehad. Maar dit zijn (in de foto toch niet) geen zachte meisjes.... Ik heb het zachte niet geprobeerd, dus ik kan niet echt vergelijken.
                      Je zegt terecht "die geven minder (of geen) schaduwen (maar natuurlijk ook ander licht)".

                      Absoluut bedankt dat je de moeite neemt onderbouwde kritiek (of ideeen) te geven

                      Nat.


                      PS : Ik ben in mijn "harde schaduw" periode. Een tijdje geleden was ik in mijn vignettering periode. Het blijft een aftasten van de mogelijkheden natuurlijk.
                      natwork.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Screw you

                        Ik vind het persoonlijk wat te ver gepushed, maar het is preciew wat je zocht

                        Ruimte open boven en afsnede beneden vind ik mezelf ook niet in


                        groet,

                        Pablo


                        Comment


                        • #13
                          Re: Screw you

                          Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                          Hier zijn 6 flitsers aan het werk, waarvan slechts 1 met softbox, 1 als spot aan het plafond en 4 speedlights
                          heb je speedlights en studioflitsers samen gebruikt ?? hoe heb je die getriggerd ?
                          --
                          Play Drakensang - a free online mmorpg

                          Comment


                          • #14
                            Re: Screw you

                            Oorspronkelijk geplaatst door pvphoto Bekijk bericht
                            Ruimte open boven en afsnede beneden vind ik mezelf ook niet in
                            Terecht ! Die opmerking had ik ook al bij mezelf gemaakt. Helaas heb ik maar 1 foto waar Deezl haar tong uitsteekt, en Kwelling de middenvinger geeft.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
                            heb je speedlights en studioflitsers samen gebruikt ?? hoe heb je die getriggerd ?
                            2 speedlights met cactus, 2 speedlights met een extern "oog" en de studio flitsers flitsen gewoon mee met hun ingebouwde oog.
                            natwork.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Screw you

                              Lekker ondeugend zeker?En wat Freudiaans?
                              Technisch geslaagd en doet me wat aan Felicien Rops denken.
                              Flickr PBase
                              Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

                              Comment

                              Working...
                              X