Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cherelle II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cherelle II





    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

  • #2
    Re: Cherelle II

    vind dit goed hoor, eerste beetje voorkeur.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Cherelle II

      Ik vind die tweede bangelijk !
      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

      Comment


      • #4
        Re: Cherelle II

        Yep, hier hou ik ook van hoor

        Voorkeur voor foto 3

        grtz
        Luc

        Comment


        • #5
          Re: Cherelle II

          Voor mij nummerke 4

          Grapje....

          Zeer mooie reeks, allemaal anders en dus moeilijk te vergelijken.
          Maar als ik moet kiezen heeft nrke 2 toch dat iets meer voor mij
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: Cherelle II

            3 mooie
            proficiat aan het team, model , visa , fotografie concept en nabewerking
            Vriendelijke groeten,Raf

            www.rafvandenbogaert.be

            Comment


            • #7
              Re: Cherelle II

              Van het idee, model, comps, en kwaliteit licht kan ik genieten.

              Van de afwerking kan ik huilen

              Op plaat 1 lijkt Chel licht te geven. Er zit een rand van een halve cm blur om haar gezicht en bij haar polsen lijkt ze te stralen. Nee sorry. Dit vind ik niet mooi.

              Plaat 2 de beste want daar kun je de huid niet bewerken

              Plaat 3 vind ik de schaduwen op grijze vegen lijken. Lijkt ook wel alsof er een groene zweem doorheen loopt?
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Cherelle II

                Dan weet ik weer waar volgende sessie aan gewerkt kan worden.
                | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

                Comment


                • #9
                  Re: Cherelle II

                  Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  Plaat 2 de beste want daar kun je de huid niet bewerken
                  Ben het alleen eens met het eerste gedeelte van deze zin.



                  Retouche achter het net, zonder het net te selecteren.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cherelle II

                    Héé cool, kan dus wel...
                    Wil je ook iets vertellen hoe of met welke tool ?
                    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cherelle II

                      Lol.. okay... je KAN hem wel bewerken maar niet zo makkelijk
                      Super gedaan Mark
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cherelle II

                        Persoonlijk schrik ik wel van nr1. De foto die hier een product moet aanprijzen werkt volledig negatief door de expressie op het gelaat van het model. Het lijkt wel alsof ze een stank opsnuift door de wazige indruk van opgetrokken neusvleugels. Oke dat hier het hoofd op de achtergrond en ook wazig weergegeven wordt, zodat nadruk op het product komt te liggen, maar het model ( en ook de fotograaf die haar moet regisseren) heeft er geen weet van hoe ze een bepaalde expressie moet uitbeelden. Dit is het nadeel van de meeste babes: zij kunnen wel mooi zijn, maar zijn amorph qua expressie.
                        Extra minpunt is de niet fotografieke hand en de inkijk op de (vuile) duimnagel.
                        Compositie is ook aan de lage kant i.v.m. het te verkopen product.
                        Bij dergelijke opname is het raadzamer een model te kiezen met extra verzorgde en fotogenieke handen. Als ze daarbij nog kan lachen op een expressievolle wijze is de zaak beslist in goede handen.

                        Henri
                        lidnummer: BD0435BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cherelle II

                          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                          Lol.. okay... je KAN hem wel bewerken maar niet zo makkelijk
                          Super gedaan Mark
                          Ik kan m'n ogen niet geloven vraag me idd af hoe je dát voor elkaar gekregen hebt
                          My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cherelle II

                            Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                            Persoonlijk schrik ik wel van nr1. De foto die hier een product moet aanprijzen werkt volledig negatief door de expressie op het gelaat van het model. Het lijkt wel alsof ze een stank opsnuift door de wazige indruk van opgetrokken neusvleugels. Oke dat hier het hoofd op de achtergrond en ook wazig weergegeven wordt, zodat nadruk op het product komt te liggen, maar het model ( en ook de fotograaf die haar moet regisseren) heeft er geen weet van hoe ze een bepaalde expressie moet uitbeelden. Dit is het nadeel van de meeste babes: zij kunnen wel mooi zijn, maar zijn amorph qua expressie.
                            Extra minpunt is de niet fotografieke hand en de inkijk op de (vuile) duimnagel.
                            Compositie is ook aan de lage kant i.v.m. het te verkopen product.
                            Bij dergelijke opname is het raadzamer een model te kiezen met extra verzorgde en fotogenieke handen. Als ze daarbij nog kan lachen op een expressievolle wijze is de zaak beslist in goede handen.

                            Henri
                            Ik denk eerder dat je haar nagellak ziet, in de kleur van het flesje dan een vuile duimnagel
                            | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                            | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

                            Comment


                            • #15
                              Re: Cherelle II

                              Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
                              Ik denk eerder dat je haar nagellak ziet, in de kleur van het flesje dan een vuile duimnagel
                              Toch kwam die mij hier ook zo over... dus volg ik Henri ongetwijfeld in wat hij schreef. 'k vind de plaat ook niet echt elegant overkomen rekening houdend met het doel waartoe hij zou moeten dienen.

                              De tweede is de betere uit de reeks mits afgewerkt ŕ la Maniac, wat overigens super gedaan is!

                              Bij de derde krijg ik een te groot blurgevoel, vooral op de grote borstpartij. Een iets lager standpunt ware ook beter geweest omdat je zo toch net iets meer oogwit gezien zou hebben, iets wat ik in deze opnamestand mis.

                              Mvg,
                              Frederic

                              Comment

                              Working...
                              X