Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's afdrukken

    Beste BD'ers,

    Ik zou graag eens peilen naar jullie opinie ivm met het "ontwikkelen" van digitale foto's:
    1) Met welke firma's hebben jullie de beste ervaringen (Kruidvat, Hema, Maxicolor....)
    2) Welke firma is het beste koop?
    3) Brengen jullie een CD binnen of sturen jullie de foto's online door? Wat is hiervan het goedkoopste?
    4) Ik heb totaal geen idee van prijs: Is een digitale foto laten afprinten duurder als een gewone foto? Wat is een goede prijs?

    Thanks!
    Hippo

  • #2
    Hoi Hippocrates,

    ontwikkelen kan je bij vele firma's laten doen... tot nu toe heb ik slechts de resultaten van 1 firma zelf gezien en dat waren die van Elka. Deze waren echt super. Zowel de 10*15 als de grote posters waren knap. Je kan de foto's uploaden op hun site of je kan ze bij een Elka verdeler binnen brengen. De levertermijn bedraagt slechts enkele dagen.
    Sorry met andere firma's heb ik zelf nog geen ervaring en kan ik je dus ook niet aanraden...

    Groetjes,
    Lexieke
    .:www.shadowarts.be:.

    Comment


    • #3
      www.Pixum.nl
      Zeer goede kwaliteit en prijs 10/15= € 0,20 13/18= € 0,35
      Wel bezorg kosten onder de € 20,- (€ 2,75)
      Maar de kwaliteit maakt dat zeker goed.

      Groeten Omega
      Canon S 30
      Groeten Omega.

      www.digiwaart.nl

      Comment


      • #4
        Ik gebruik ook pixum, en ben er heel tevreden over !!!
        Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
        www.bartvo.be

        Comment


        • #5
          Je kan de foto's uploaden op hun site of je kan ze bij een Elka verdeler binnen brengen.
          Ik weet niet waar Hippocrates woont maar in Nederland zijn er alleen Elka verdelers in Brabant en Limburg dus als je ze in de winkel moet afhalen is Elka misschien geen optie

          Als je een search doet naar :; foto s afdrukken in t forum Algemeen zul je nog meer info vinden

          Comment


          • #6
            Misschien hier even vergelijken
            http://www.digitalefoto.be/fotoservices-belgie.html
            je kan kiezen tussen afdrukcentrale's in belgiê of nederland

            En dit frans postorder bedrijf hoort bij de beste
            http://www.photoways.com/partenaires/photoways/general/main.php?xContent=home&

            Groeten
            Bert

            Comment

            Working...
            X