Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Getekend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Getekend

    Cindy is redelijk gekend in het modellenmilieu en enkele maanden geleden getroffen door een kwaadaardige tumor in de long. Gisteren bij ik op bezoek geweest bij Cindy. Het doel was enkele beelden te maken bij haar thuis om die menselijke ervaring fotografisch vast te leggen.

    Een impressie :


    Locatie : Cindy's place
    natwork.be

  • #2
    Re: Getekend

    idee is goed, vind alleen de belichting wat minder.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Getekend

      Mag dit wel. Heel gevoelig, maar ik volg bouk. (uiteraard ' mogen' in de zin van fotografie. Ik hoop dat het model snel herstelt en de ellende niet terugkomt)
      Heb je ook nog een plaat met wat meer nadruk op het litteken? Valt nu ietsie weg in de schaduw.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Getekend

        Ik vind dit een mooie foto.

        Comment


        • #5
          Re: Getekend

          Heb persoonlijk niet veel problemen met de belichting. Het litteken mocht iets meer in de aandacht komen dmv de compositie wat te veranderen, en wat minder door er (nog) minder licht op te laten vallen. Maar dat is al mierenn**ken.
          Ivm die compositie heb je het jezelf wat moeilijk gemaakt door het licht op de achtergrond.
          In ieder geval: Sterke plaat!
          Ook knap van het model.

          Comment


          • #6
            Re: Getekend

            voor mij had ook iets meer aandacht naar het litteken gemogen,neemt niet weg dat het een mooi foto is !

            wens ze zeker beterschap en sterkte !


            grt frank

            Comment


            • #7
              Re: Getekend

              @bouk & madmax : wat is er minder aan de belichting ? Kunnen jullie dat even toelichten ?

              @madmax &lennert & frankyboy : ik heb een hele reeks foto's, ook met het lidteken veel duidelijker zichtbaar, maar ik kies in overleg met Cindy, en het was eigenlijk wel de bedoeling dat je pas "na een tijdje" het lidteken opmerkte.

              @madmax : uiteraard had ik het "mogen" van jou op de juiste manier begrepen - no worries.

              In overleg met Cindy plaats ik misschien nog een.

              Cindy leest mee, dus jullie boodschappen worden sowieso bezorgd

              Thanks all !
              natwork.be

              Comment


              • #8
                Re: Getekend

                Het is zeker een "sprekende" foto en wat je wil tonen komt er goed uit (snel herstel voor model overigens).

                Maar wat licht betreft zou het bovenste van het hoofd toch een ietsje meer mogen, niet ? Dat loopt nu wel erg snel dicht (tenminste op mijn scherm).
                Groeten Dirk
                Website : http://www.gakrid.be

                Comment


                • #9
                  Re: Getekend

                  De zwarte partij weegt zwaar door op de foto. De foto verhult het litteken dat gemaakt is, maar ook een stuk waar geen litteken gemaakt is. Het litteken en de twee net wel/niet getoonde tattoes kunnen ook symbolische geïnterpreteerd worden (verfraaiing / verminking). De positie waarbij ze volledig de rug keert naar de camera is ook insinuerend.
                  M.a.w. ik vind de foto heel goed gemaakt, maar wel heel zwaar. Hij komt me heel zwartgallig over.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Getekend

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                    @bouk & madmax : wat is er minder aan de belichting ? Kunnen jullie dat even toelichten ?

                    @madmax &lennert & frankyboy : ik heb een hele reeks foto's, ook met het lidteken veel duidelijker zichtbaar, maar ik kies in overleg met Cindy, en het was eigenlijk wel de bedoeling dat je pas "na een tijdje" het lidteken opmerkte.

                    @madmax : uiteraard had ik het "mogen" van jou op de juiste manier begrepen - no worries.
                    Damn.... 3x madmax. nu ben ik het haasje

                    Om even antwoord te geven op je vragen.
                    1- het licht had meer naar links mogen schijnen
                    2- je plaatst een foto met een nogal heftige titel. Los van het feit dat dit nogal gevoelig ligt, dus met alle respect. Maar dan wil je als kijker ook een heftige plaat zien. Duh!!!

                    [jerk mode on] Ik wil dan ook en plaat zien waar de tranen mij in de ogen springen[jerk mode off]

                    Nat .. jij begrijpt dus wel waar ik op doel. Deze inhoud is natuurlijk helemaal drie keer K .. U... T.
                    Jij en het model hoeft zich op geen wat voor manier dan ook te bewijzen en te verantwoorden.. okay?

                    Dus 3... no comment En ik wens het model nogmaals al het goede wat er op deze aarde mogelijk is om deze nare ziekte te bevechten.

                    Dus FUCKKK de details en zorg dat je beter wordt
                    @Nat.. boodschap begrepen en de volgende is iets vrolijker

                    Groetsels
                    Jorgen
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Getekend

                      Zo'n opname wordt je toch stil van. Cindy allerbeste toegewenst.
                      Henk
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Getekend

                        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                        Zo'n opname wordt je toch stil van. Cindy allerbeste toegewenst.
                        Henk
                        Zoiets voel ik er ook bij, en dan komt de techniek toch wel niet op de eerste plaats.

                        Comment

                        Working...
                        X