Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vergane glorie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vergane glorie







    Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

  • #2
    Re: Vergane glorie

    Excuseer, dit is het nuchter registreren van een hoop oude rommel. Ik vind de compositie dan ook niet zo geslaagd. Ik had er misschien meer een detail uit gehaald. Of met de groothoek dichter bij de boot gaan staan. Bijvoorbeeld. Of op de grond gaan liggen, zodat je een bladerdek als achtergrond had.

    Comment


    • #3
      Re: Vergane glorie

      Hoi Chrit ! Je maakt het jezelf wel moeilijk eh met dat harde Turkse licht... Ik vind het zeker geen hoop oude rommel want ik houd van dit soort onderwerpen maar ik denk ook wel een beetje dat er meer in zat. Maar de beste stuurlui staan altijd aan wal eh... (letterlijk zelfs hier)
      Marleen
      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

      Comment


      • #4
        Re: Vergane glorie

        Marleen & Control-Z, bedankt voor de opbouwende kritiek. Ik zal in de toekomst meer rekening houden met het harde licht. Fijn dat er BD-ers zijn die eerlijke en oprechte kritiek durven geven.
        Op die manier kan ik proberen mijn opnamen te verbeteren.


        Met vriendelijke groeten,
        Chrit.
        Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

        Comment

        Working...
        X