Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Night Shoot At Ghent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Night Shoot At Ghent

    Na de Poll die ik liet doorgaan en door mijn grootste verwondering heb ik kunnen vaststellen dat de vraag groter was dan wat ik durfde te dromen. Dus heb ik besloten om toch de twee data's aan te houden en iedereen die stemde de gelegenheid te geven om eens een nightshoot te doen zonder de bijkomende gevaren. Voor zij die reeds gestemd hebben zal ik per PM een bericht verzenden voor hun deelname in het vrije gebeuren. Het is dus een shoot om en rond de stadskern van Gent in het duister.

    Maw:

    BEIDE DATA'S BLIJVEN GELDIG zijnde
    14-11-2008
    21-11-2008

    Samenkomst

    Om 19:45 ten laatste 20:00 uur gaat de shoot van start op het St-Michielsplein te Gent. Dit is gelegen binnen de perimeter van de Stadskern.
    Voor de mensen die met hun eigen vervoer komen, kunnen hun voertuig parkeren in de betaalparking aan St- Michielskerk zelf en is gemakkelijk te vinden via de P-route. Of voor de mensen die gps gebruiken gewoon St-Miechielsplein te Gent ingeven en je zal het zeker niet missen.

    Wie nog wil deelnemen voor 14-11-2008 zal me dienen te verwittigen per PM en dit tot vrijdagochtend 04:00 uur zodoende ik hen nog een PM kan verzenden met mijn eigen gegevens mocht het zijn dat hij/zij afziet van de shoot.

    Voor zij die nog willen deelnemen op 21-11-2008 kunnen me zo ook een PM sturen ter bevestigen zodat ik hen zo ook mijn gegevens kan mede delen.

    Graag had ik van iedere persoon die wenst deel te nemen een bericht te ontvangen per PM, zodoende ik weet wie er aanwezig zal zijn. Dit omwille de groep van 21-11-2008 te groot is en deze zal worden gesplitst in 2 of 3 groepen. Eén groep onder mijn vleugels en één groep onder de vleugels van Linda16093 die ik alvast bedankvoor haar aangeboden hulp.

    Mensen die reeds komen op 21-11-2008
    Linda16093
    Travelphoto
    Yannicks
    Stapperke
    Patricske
    wouterVdV
    Purlut
    Micka
    Mbili
    Fotosdirk
    Viero
    mark w.
    Wasbeer
    Bucho

    PS: Indien het verschrikkelijk slecht weer zou zijn (storm, gietende regen, enz...) zal deze SD worden geannuleerd. Dus hout vasthouden :d
    Last edited by Blue Point; 19 november 2008, 19:23. Reden: Update van bevestigingen

  • #2
    Re: Night Shoot At Ghent

    In orde ze. Heb mijn PM verstuurd en zie er al naar uit om op 21/11 m'n eerste nightshoot SD bij te wonen.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: Night Shoot At Ghent

      Hoi, waar kan je het beste parkeren?
      Groeten.

      Comment


      • #4
        Re: Night Shoot At Ghent

        parkeermogelijkheden zijn er om de hoek in dat kerkske

        Comment


        • #5
          Re: Night Shoot At Ghent

          Oorspronkelijk geplaatst door lioudmila Bekijk bericht
          Hoi, waar kan je het beste parkeren?
          Groeten.
          Op de plaats van afspraak is er een parking

          groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Night Shoot At Ghent

            Amaai, als je gewoon bent om te parkeren in Antwerpen, is dit spotgoedkoop!!
            Ik heb ooit eens 4u geparkeerd op nachttarief in Antwerpen en dat was 12€!!
            Misschien moet Patrick Janssens eens in Gent komen kijken...
            Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
            http://gallery.atsharp.com

            Comment


            • #7
              Re: Night Shoot At Ghent

              Misschien moet Patrick Janssens eens in Gent komen kijken...
              laat hem maar in antwerpen of die van gent is jaloers en slaat direct zijn prijzen
              p.s komt linda op 21 november ook helpen ?

              Comment


              • #8
                Re: Night Shoot At Ghent

                Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                laat hem maar in antwerpen of die van gent is jaloers en slaat direct zijn prijzen
                p.s komt linda op 21 november ook helpen ?
                ik kom enkel op 21 november omdat dan de groep groot is,
                alhoewel ik gevraagd heb aan Bluepoint om een lijst op het forum te plaatsen met wie aanwezig zal zijn op 14 en 21 november is dit nog niet gebeurd

                zowiezo was het vandaag een kleine groep dacht ik en die kunnen best een plastiek zakske meepakken gezien het weer

                Comment


                • #9
                  Re: Night Shoot At Ghent

                  Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                  zowiezo was het vandaag een kleine groep dacht ik en die kunnen best een plastiek zakske meepakken gezien het weer
                  Ik hoop dat wij dat plastiek zakske niet nodig hebben op 21/11
                  http://www.photo-patricske.be
                  Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                  Comment


                  • #10
                    Re: Night Shoot At Ghent

                    Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                    Bedankt voor de info en tot volgende week.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Night Shoot At Ghent

                      Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                      Ik hoop dat wij dat plastiek zakske niet nodig hebben op 21/11
                      Een plastiek zak is niet nodig geweest we waren met een 9-tal mensen (dacht ik), en hebben ons goed vermaakt tot 1h ongeveer! De kans bestaat dat ik volgende week nog eens mee kom wandelen!

                      Blue-point: bedankt voor het gids-werk
                      Mijn foto's
                      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                      Comment


                      • #12
                        Re: Night Shoot At Ghent

                        idd in het begin beetje motregen maar dat was rap over
                        was tof voor eens te doen met zo'n bendeke weer iets bijgeleerd.
                        en de actie foto's zijn ook goed gelukt, wie is meegeweest weet wel wat ik bedoel
                        en volgende keer in brugge he:d
                        canon eos 400d + kitlens + zonnekap, canon 580 ex 2 flitser, batterijgrip, Canon Remote Switch RS60 E3, statief vanguard. voorlopige site www.netlog.be/dj_lango

                        Comment


                        • #13
                          Re: Night Shoot At Ghent

                          Jullie waren goed te herkennen, al de statieven en foto toestellen . Heb jullie zien passeren in het patershol toen ik buiten het restaurant een sigaretje stond te roken(het voordeel van buiten te moeten roken ) . Zag er een leuke bende uit
                          Jammer dat ik er niet bij kon en kan zijn, woon zelf in de buurt van Gent maar ben nog nooit savonds fotos gaan nemen in Gent. Zal het toch eens moeten doen
                          I love my D500

                          Comment


                          • #14
                            Re: Night Shoot At Ghent

                            Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
                            Jullie waren goed te herkennen, al de statieven en foto toestellen . Heb jullie zien passeren in het patershol toen ik buiten het restaurant een sigaretje stond te roken(het voordeel van buiten te moeten roken ) . Zag er een leuke bende uit
                            Jammer dat ik er niet bij kon en kan zijn, woon zelf in de buurt van Gent maar ben nog nooit savonds fotos gaan nemen in Gent. Zal het toch eens moeten doen
                            op 21 november kan je er wel nog bij, denk ik

                            Comment


                            • #15
                              Re: Night Shoot At Ghent

                              Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                              op 21 november kan je er wel nog bij, denk ik
                              Maar dan ben ik ook al bezet , djuu, djuu, djuu toch .
                              I love my D500

                              Comment

                              Working...
                              X