Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kapel van horst (deel2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kapel van horst (deel2)

    Hier dan de kapel nog eens genomen vanuit een totaal ander standpunt , de bewerking hetzelfde gehouden , komt wel een beetje " haunted " over , lol
    Maar wou deze toch delen met jullie...

    mvg xiebu

    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: Kapel van horst (deel2)

    lekkere bewerking, maar van dit (bekende) plekje, heb ik toch steeds weer moeite met dat bankje
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Kapel van horst (deel2)

      deel 2 is ferm haunted als je het mij vraagt zalig om te zien!

      en vind ook da die bank iets te fel is in vergelijk met de "donkere" plaat.
      een mens kan ook nie alles willen!

      een prachtige foto
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Kapel van horst (deel2)

        Sja , het is juist da bankske wat mij aansprak in deze bewerking....
        toch bedankt allemaal

        mvg xiebu
        "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
        *BD1033BE*

        Comment


        • #5
          Re: Kapel van horst (deel2)

          Prachtig prachtig! Ik vind dit een hele mooie foto met heerlijke bewerking! Prima werk en knap gezien!

          Groetjes,
          Ann

          Comment


          • #6
            Re: Kapel van horst (deel2)

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            lekkere bewerking, maar van dit (bekende) plekje, heb ik toch steeds weer moeite met dat bankje
            grt,bouk.
            Helemaal mee eens Bouk. Dat bankje stond er vroeger niet en de plek had veel meer drama. Het heet trouwens het galgenveld daar, alle ingrediënten voor spanning zijn er behalve dan die #@$!! bank

            Tip voor een fotograaf met bestelwagen ??

            Overigens een mooie bewerking. Het lage standpunt doet ook eer aan de mystiek van de plek.

            Comment


            • #7
              Re: Kapel van horst (deel2)

              Geef mij maar de vorige versie ! Beter in evenwicht, en bankje in zijn juiste proportie.

              Comment


              • #8
                Re: Kapel van horst (deel2)

                Volgens mij valt het bankje links teveel op (donkerder maken). Beter zou zijn dat het kapelleke zelf veel lichter zou zijn van kleur. Zoiets van een lichtpunt in een duistere omgeving.

                Comment

                Working...
                X