Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 70-200 is usm 2.8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 70-200 is usm 2.8

    Hallo iedereen!
    Ben sindts kort eigenaar van een 70-200 is usm 2.8
    Zou iemand me wat meer uitleg kunnen geven bij de knopjes op de lens?
    Het verschil tussen af en MF ken ik wel maar wat is het verschil tussen stabilizer mode 1 en 2?
    en maakt het knopje 1.5 tot...... en 2.5 tot ...... veel verschil bij het maken van opnames?
    Alle uitleg is welkom!
    MVG
    jan vansina
    Canon 50D-70-200 l 2.8 is usm-16-35 2.8 II L-24-70 2.8 L-15mm 2.8 fisheye-50mm 1.8 II- 580EXII- Lowepro computrekker plus- Een verlanglijstje om L tegen te zeggen!

  • #2
    Re: Canon 70-200 is usm 2.8

    Oorspronkelijk geplaatst door janvansina Bekijk bericht
    Hallo iedereen!
    Ben sindts kort eigenaar van een 70-200 is usm 2.8
    Zou iemand me wat meer uitleg kunnen geven bij de knopjes op de lens?
    Het verschil tussen af en MF ken ik wel maar wat is het verschil tussen stabilizer mode 1 en 2?
    en maakt het knopje 1.5 tot...... en 2.5 tot ...... veel verschil bij het maken van opnames?
    Alle uitleg is welkom!
    MVG
    jan vansina
    mode 1 bij IS = algemene Image stabilisatie
    Mode 2 bij IS = stabiliseert alleen de opgaande bewegingen, dit voor panningshots
    1.5 en 2.5 zijn de minimumscherpstelafstanden.
    Je kan deze bij voorkeur instellen op 2.5 = 2m50 voor als je opname maakt van onderwerpen die op meer dan 250 CM afstand zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Canon 70-200 is usm 2.8

      Geen handleiding?
      Focus limiter is om onnodig zoeken van de lens te voorkomen bij slecht licht of sport.
      Mode 2 is voor panning, mode 1voor algemeen gebruik van de IS.

      IS reduces dramatically the image blur caused by camera shake. Gyro sensors detect unwanted vibrations, triggering the corresponding movement of a correcting lens group perpendicular to the optical axis. This alters the light path, returning the image to its correct position on the sensor or film plane.

      For shooting immobile subjects, Mode 1 corrects for movement in the image along both the horizontal and vertical axes. For shooting while panning horizontally to follow a moving subject, Mode 2 turns off vertical correction and prevents the effect of dragging the subject back through the frame.

      IS switches off automatically when the camera is mounted on a tripod, thus preventing feedback loops between the IS sensor and internal motor vibrations.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: Canon 70-200 is usm 2.8

        ok bedankt voor de info!
        Canon 50D-70-200 l 2.8 is usm-16-35 2.8 II L-24-70 2.8 L-15mm 2.8 fisheye-50mm 1.8 II- 580EXII- Lowepro computrekker plus- Een verlanglijstje om L tegen te zeggen!

        Comment


        • #5
          Re: Canon 70-200 is usm 2.8

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
          Geen handleiding?
          staat inderdaad heel goed uitgelegd in de handleiding ..

          Comment

          Working...
          X