Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens voor canon eos 300d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lens voor canon eos 300d

    Hoi iedereen,

    Ik ben helemaal nieuw in de interessante wereld van de digitale fotografie. Ik ben sinds enkele weken bezig met een avondcursus fotografie (vrij amateuristisch hoor) en had het geluk een canon eos 300d te erven van mijn vriend.

    Ik beschik over volgende lenzen
    • Canon Zoom Lens EF 28-80mm 1:3.5-5.6
    • Canon Zoom Lens EF 75-300mm 1:4-5.6


    Ik ben echt nog een beginner en weet er nog niet zoveel vanaf ... ik overweeg een aankoop van een nieuwe lens met een zoombereik van 18-200 (of meer) ... welke raden jullie kenners me aan? Ik overweeg op termijn aankoop van een nieuwer model ook hier zijn alle tips welkom ... ik probeer eerst een beetje de kneepjes van het vak onder de knie te krijgen met dit ouder model :-)

    PS: mss een vraag om schaamrood van op de wangen te krijgen maar waarvoor staat de EF in mijn lenzen?
    De reden waarom fotograferen zo leuk is >> http://www.stevelly.be

  • #2
    Re: Lens voor canon eos 300d

    Oorspronkelijk geplaatst door stevelly Bekijk bericht
    Hoi iedereen,

    Ik ben helemaal nieuw in de interessante wereld van de digitale fotografie. Ik ben sinds enkele weken bezig met een avondcursus fotografie (vrij amateuristisch hoor) en had het geluk een canon eos 300d te erven van mijn vriend.

    Ik beschik over volgende lenzen
    • Canon Zoom Lens EF 28-80mm 1:3.5-5.6
    • Canon Zoom Lens EF 75-300mm 1:4-5.6


    Ik ben echt nog een beginner en weet er nog niet zoveel vanaf ... ik overweeg een aankoop van een nieuwe lens met een zoombereik van 18-200 (of meer) ... welke raden jullie kenners me aan? Ik overweeg op termijn aankoop van een nieuwer model ook hier zijn alle tips welkom ... ik probeer eerst een beetje de kneepjes van het vak onder de knie te krijgen met dit ouder model :-)