Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colour the World + origineel onderaan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Colour the World + origineel onderaan

    Vorige week had ik op korte tijd twee shoots met jongedames (beiden 17) die me zonder dat ze het zelf beseffen hebben doen nadenken over 'in het leven staan'.
    Deze Kathleen, die als model bekender is onder de naam Schokp0p, is er eentje van.

    Waarom? Wel, ik ken aardig wat meisjes die in de studio al eens bereid worden gevonden om een roze of blauwe pruik op te zetten, maar ik ken er maar eentje die er dagdagelijks mee rondloopt, ja zelfs haar examens op school gaat mee afleggen

    Ik noem dat durven, en ik kan het niet helpen, maar ik benijd haar een beetje. Ik stel me de wereld voor als we allemaal eens wat meer 'kleur' durfden brengen. Zou het niet lekker boeiend worden om rond te kijken?

    Anyway, bij deze dus een opname van Schokp0p, voor de gelegenheid met een even kleurrijke nabewerking (want ik wil niet onderdoen voor al dat gedurf )

    Colour the World!

    Last edited by Sylvie Huybrecht; 15 november 2008, 17:36. Reden: aanpassing titel
    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

  • #2
    Re: Colour the World

    echt heel cool!
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Colour the World

      Je hebt echt alle kleurtjes gebruikt schitterend.
      Vriendelijke groeten,Raf

      www.rafvandenbogaert.be

      Comment


      • #4
        Re: Colour the World

        Ik heb nooit begrepen waarom sommigen een m'as-tu vu attitude associëren met moed maar alla. Ik vind dit een buitengewone mooie foto waar ik lang kan blijven naar kijken. Het zou me niet verbazen deze terug te zien in de HOF.

        Slu !

        Tjerri

        Comment


        • #5
          Re: Colour the World

          das een, mooie en het camerastandpunt past erbij.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Colour the World

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            das een, mooie en het camerastandpunt past erbij. grt, bouk.
            Inderdaad, een mooie kijk op een mooi paradijsvogeltje.

            Die rode neus hoeft voor mij niet.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: Colour the World

              Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
              Ik heb nooit begrepen waarom sommigen een m'as-tu vu attitude associëren met moed maar alla. Ik vind dit een buitengewone mooie foto waar ik lang kan blijven naar kijken. Het zou me niet verbazen deze terug te zien in de HOF.

              Slu !

              Tjerri
              Da's voer voor een zware sociologische discussie tussen pot en pint
              Den HoF? Somehow I don't think so. Té ver verwijderd van de 'basics', deze, denk ik.
              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
              www.sylviehuybrecht.be

              Comment


              • #8
                Re: Colour the World

                Mooie foto

                Comment


                • #9
                  Re: Colour the World

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                  :
                  Té ver verwijderd van de 'basics', deze, denk ik.
                  Daarom juist

                  Van mij mag ie er in
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Colour the World

                    Mooi idee, wat kleur in de wereld kan geen kwaad...
                    mooie pose en camstandpunt ook

                    Maar ik vind het inkleuren minder geslaagd, je hebt door het toevoegen van kleur details in de froufrou weggeschilderd. Heb je kleur toegevoegd zonder met blending modes aan de slag te gaan?
                    Website http://www.kristofpattyn.be

                    a lotta canonstuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: Colour the World

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                      Da's voer voor een zware sociologische discussie tussen pot en pint
                      Allez vooruit dan. De volgende keer dat ik in Lokeren ben betaal jij de pot en ik de pint.
                      En als we er maar genoeg drinken zien we roze olifanten en is de cirkel rond.

                      Slu !

                      Tjerri

                      Comment


                      • #12
                        Re: Colour the World

                        Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn Bekijk bericht
                        ...maar ik vind het inkleuren minder geslaagd; je hebt door het toevoegen van kleur details in de froufrou weggeschilderd. Heb je kleur toegevoegd zonder met blending modes aan de slag te gaan?
                        Was ook mijn gedacht, maar buiten dat:
                        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Colour the World

                          Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn Bekijk bericht
                          Mooi idee, wat kleur in de wereld kan geen kwaad...
                          mooie pose en camstandpunt ook

                          Maar ik vind het inkleuren minder geslaagd, je hebt door het toevoegen van kleur details in de froufrou weggeschilderd. Heb je kleur toegevoegd zonder met blending modes aan de slag te gaan?
                          Ik heb niet geschilderd hoor, 'k heb er mij veel makkelijker vanaf gemaakt
                          Met een plugin van Flaming Pear die 'hue and cry' heet heb ik op een aparte laag een ondoorzichtig kleurenpallet geproduceerd. Dat heb ik vervolgens wat geblurd en daarna heb ik die laag in de overvloeimodus 'kleur' gezet. Dit was het resultaat. 'k Vond het er leuk uitzien en ik heb er verder niet meer aan gecorrigeerd of geprutst. Voor mij was het goed zo
                          If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                          www.sylviehuybrecht.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Colour the World

                            Klappe kleurtjes, eentje die kan tellen als reclame voor beeldschermen of kleurenprinters. "Wonderful colours"

                            Mvg,
                            Frederic

                            Comment


                            • #15
                              Re: Colour the World

                              it is as it should be... very Sylvie
                              Scotty... beam me up !!!

                              Comment

                              Working...
                              X