Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Babette

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Babette






    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

  • #2
    Re: Babette

    leuk en een heerlijke stiel.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Babette

      1) dat uitgevreten stuk proberen wegwerken, en dat donkere stuk boven haar rug mss ook wegpoetsen... verder vind ik hem wel mooi (misschien model toch wat meer met haar rug erop proberen zetten ? )
      2) leuke kleurtjes

      Comment


      • #4
        Re: Babette

        Drie goede van compositie. Op één had je de kracht van de flits beter wat verminderd.

        Comment


        • #5
          Re: Babette

          Godver foantje zijde daar weeral met ene, wa steekte gij daar allemaal uit
          Doe zo verder!! Het gaat de goeie kant op, probeer ook eens verschillende stijlen..
          Ik vind niet altijd iedere foto even geslaagd mar de stijl spreekt me wel aan, ik denk met nog wat oefenen en proberen dat je nog heel ver kan geraken..
          Ik spreek zelf als amateur maar in der loop van tijd vond ik dat het beter en beter kwam.. Nu nog open dat het van miij ook zo goe lukt!

          Grts
          Yannick Desmet 2021
          yannickdesmet.com

          Comment


          • #6
            Re: Babette

            sjeun sjeun , wel spijtig op 1e van flits tefel op de vensterbank

            Comment


            • #7
              Re: Babette

              Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
              Godver foantje zijde daar weeral met ene, wa steekte gij daar allemaal uit
              Doe zo verder!! Het gaat de goeie kant op, probeer ook eens verschillende stijlen..
              Ik vind niet altijd iedere foto even geslaagd mar de stijl spreekt me wel aan, ik denk met nog wat oefenen en proberen dat je nog heel ver kan geraken..
              Ik spreek zelf als amateur maar in der loop van tijd vond ik dat het beter en beter kwam.. Nu nog open dat het van miij ook zo goe lukt!

              Grts
              Super reactie thx :d
              Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

              Comment

              Working...
              X