Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Denizi of yalce

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Denizi of yalce

    Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

  • #2
    Re: Denizi of yalce

    Een schizofreen bootje Goed opgemerkt door de fotograaf. Ik houd altijd wel van de sfeer die zo'n lichtspeling van het water geeft.

    Mijn persoonlijke, eerlijke mening, mag ik ? Het harde licht is hier een beetje spelbreker, en was waarschijnlijk de reden waarom je heel de boeg er niet hebt opgezet. Of heb ik het mis ?
    Als ik er de bovenkant afscroll en het witte touw bedek, wordt het beeld rustiger (maar heb je ook minder boot natuurlijk...

    Marleen
    It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
    http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

    Comment


    • #3
      Re: Denizi of yalce

      Hallo Marleen, je hebt volkomen gelijk , het harde licht rond de middag, het moment dat ik daar aanwezeg was, was inderdaad de spelbreker. Ik heb meerdere opnamen gemaakt met de bovenkant van de boot erbij, maar ik kon de uitgebrande plaatsen niet voorkomen.
      Toen heb ik mij alleen geconsatreerd op de mooie kleuren van de boeg en de weerspiegeling van het water.Ik zal je even tonen de foto met bovenkant boot.

      Hartelijk dank voor je eerlijke en oprechte mening

      Met vriendelijke groeten,
      Chrit.




      Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

      Comment

      Working...
      X