Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog enkele trouwfotokes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog enkele trouwfotokes

    Intussen de toestemming gekregen van het getrouwde koppel om deze foto's te publiceren.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: Nog enkele trouwfotokes

    leuk, maar bij alle drie gaat al snel de aandacht naar de omgeving ipv naar het stel.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nog enkele trouwfotokes

      Deze nieuwe toegevoegde reeks doen mijn mening die ik gaf in je andere topic echter niet wijzigen.
      Hopelijk kan je met zoveel verschillende settings toch een samenhangend album presenteren...

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #4
        Re: Nog enkele trouwfotokes

        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Deze nieuwe toegevoegde reeks doen mijn mening die ik gaf in je andere topic echter niet wijzigen.
        Hopelijk kan je met zoveel verschillende settings toch een samenhangend album presenteren...

        Mvg,
        Frederic
        Volledig mee eens.
        Vind de kwaliteit van de foto's toch een beetje ondermaats voor een huwelijksreportage.

        Nu ja, als het koppel tevreden is, dan is alles ok hé
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

        Comment


        • #5
          Re: Nog enkele trouwfotokes

          Ik vind de eerste en de laatste toch best mooie foto's. De tweede is ook een spontane, maar een tikkeltje naar de lichte kant op mijn scherm.
          Voor zover ik kan zien, situeert het geheel, de vijf foto's (eerste van deze reeks, ben 'k niet zeker), zich nog steeds "op de boerderij". Lijkt me toch samenhangend ?
          Ik vind dit een veel leukere locatie trouwens dan "Kasteel Den Brandt", waar er dertien in een dozijn staan aan te schuiven .

          Comment


          • #6
            Re: Nog enkele trouwfotokes

            De foto's zijn idd allemaal op een boerderij genomen. De boerderij is trouwens de eigendom van het getrouwde koppel. De lokatie was volledig de keuze van het koppel en ik vind dat ze goed gekozen hebben.

            Comment


            • #7
              Re: Nog enkele trouwfotokes

              Oorspronkelijk geplaatst door cgs-studio Bekijk bericht
              De foto's zijn idd allemaal op een boerderij genomen. De boerderij is trouwens de eigendom van het getrouwde koppel. De lokatie was volledig de keuze van het koppel en ik vind dat ze goed gekozen hebben.
              Als dit hun keuze is moet deze gerespecteerd worden.
              De kwaliteit van het geleverde fotomateriaal vind ik ondermaats

              Comment

              Working...
              X