Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sereniteit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sereniteit

    Model: Brigitta Callens


  • #2
    Re: Sereniteit

    Knap,
    Ellebogen er niet volledig op er of wel?
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

    Comment


    • #3
      Re: Sereniteit

      voor de symmetrie, mag er een stukje van de onderkant af.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Sereniteit

        Zoals reeds gezegd op MSN vind ik het jammer van die ellebogen die ontbreken, Annemie. Een flink stuk bijcroppen kan een oplossing zijn!

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Sereniteit

          Ik vind het een serene prent met een goede belichting en afwerking.
          En weer zo'n raadsel waarom op deze prent nauwelijks wordt gereageerd en op andere wel.
          De feedback op BD begint me wel tegen te vallen.
          Zoals gezegd zou ik de foto wat croppen.

          Comment


          • #6
            Re: Sereniteit

            wel als je reactie wilt..
            Ik vraag me af waar haar lijf is, maar aangezien ikzelf redelijk *slank* ben kan ik wel raden dat ze maar zo breed is En mss was het leuker als ze haar ogen open had. Bruine ogen, of niet ?
            Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

            Comment


            • #7
              Re: Sereniteit

              Op zich vind ik dit een goede foto, maar om de een of andere reden (belichting of nabewerking) vind ik hem iets te plat en te flets.

              Ik heb er eens mijn persoonlijke visie bijgezet, waar je het uiteraard niet eens mee hoeft te zijn.


              Comment


              • #8
                Re: Sereniteit

                Ik ga mee met Mark.
                Maar als je dit dan toch doet zou ik meteen de symmetrie aanpakken. Basisplaat is bijna helemaal goed. (mijn mening )
                FF warpen dus (beam me up Scotty )
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Sereniteit

                  Nu komt de plaat idd veel beter tot zijn recht

                  Hoe heb je die weten te strikken trouwens (me so jealous)
                  My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sereniteit

                    Ik vind m'n eigen plaat beter, zal ook uitleggen waarom.
                    Heb hem bewust zo zacht en 'flets' gelaten omdat het bij de sfeer past ... vind ik he Jullie hoeven het niet met mij eens te zijn Iedereen heeft recht op zijn mening en smaak. Maar vind het altijd leuk mijn foto eens bewerkt te zien door iemand anders, dus heb er zeker geen probleem mee.

                    Hoe ik haar heb weten te strikken... ze hield van m'n stijl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sereniteit

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sweetmieke Bekijk bericht
                      Ik vind m'n eigen plaat beter, zal ook uitleggen waarom.
                      Heb hem bewust zo zacht en 'flets' gelaten omdat het bij de sfeer past ... vind ik he
                      Vind ik ook. Maar toch schort er nog iets aan om echt super te zijn, maar 'k weet niet echt wat.

                      Mvg,
                      Frederic

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sereniteit

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                        Vind ik ook. Maar toch schort er nog iets aan om echt super te zijn, maar 'k weet niet echt wat.

                        Mvg,
                        Frederic
                        Als je het weet, laat het me weten, alle raad is welkom

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sereniteit

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sweetmieke Bekijk bericht
                          Als je het weet, laat het me weten, alle raad is welkom
                          Kijk naar de bewerking van Mark zou ik zeggen...... (en naar een paar opmerkingen van mij)

                          Ikzelf heb je een paar tools gegeven om het plaatje meer boost te geven, helemaal als het gaat om blur, een paar topics terug.

                          Je bent zelf lekker op weg, maar nog niet all the way.

                          Natuurlijk ben je helemaal vrij om te doen en laten wat je zelf mooi vind of niet.

                          Maar het is aan jou om het uit te voeren

                          De basis heb je in huis....maar de spirit om het af te maken??? Dat vraag ik me me serieus af <kijkt streng>
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sereniteit

                            Ik heb de spirit zeker en vast, maar ik ga de foto's niet harder maken als ik het zelf niet nodig vind
                            Maar deze gaat om het zachte, om het serene. En deze wil ik zacht houden

                            Ja MadMax, bedankt voor de tools.
                            Ik zal de foto's een boost geven waar ik het mooi vind

                            Alvast bedankt voor de raad.
                            Maar ik heb de motivatie om het goed te doen, ben lang nog geen prof...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sereniteit

                              Ik denk niet dat je de foto moet harder maken.

                              Dat is ook niet de intentie van Mark, of mij, of andere criticasters,
                              Enige dat wij willen is een super plaatje van jou.

                              Maar als er een paar 'pro'' s je afbeelding op een serieuze manier gaan beoordeleen kan jij je natuurlijk gaan afvragen wat er van waar kan zijn of niet.

                              En of je er iets mee doet is natuurlijk een tweede.

                              Kijk eens in mensen en modellen en kijk eens hoevaak een een topper zoals Maniac de moeite nemt om een plaatje even onder handen te nemen.
                              Dit doet hij niet voor de lol denk ik. Ik geloof meer dat hij dit doet om de TS een zetje in de rug te geven omdat de basisplaat goed is.

                              Aan jou om er iets mee te doen of niet.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

                              Comment

                              Working...
                              X