Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Myrna vervolg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Myrna vervolg



    Ik heb hem nog eens bewerkt. Ziehier het resultaat...groeten, Henk

    Last edited by Henk47; 17 november 2008, 21:31.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Myrna vervolg

    Dit is pure fun

    Goed gedaan, de beweging in de handen en het water. Misschien een volgende keer proberen om te flitsen op het 2e gordijn dat geeft een iets reëler beeld in de beweging (nu heb je streepjes met een druppel aan en dan zal je druppels hebben met een streepje).
    Een nadeel je moet je model wel vragen genoeg droge kleren mee te brengen.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

    Comment


    • #3
      Re: Myrna vervolg

      Diesss coooll
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Myrna vervolg

        Heel leuk gedaan!

        Het model heeft er duidelijk plezier in en dat straalt van deze foto af.
        www.pixation.be

        Comment


        • #5
          Re: Myrna vervolg

          Plezierige plaat
          Tanden lijken mij wel iets te wit geshopt.

          Comment


          • #6
            Re: Myrna vervolg

            Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
            Plezierige plaat
            Tanden lijken mij wel iets te wit geshopt.
            Ze heeft echt mooie tanden. Maar inderdaad, ik heb ze te wit gemaakt.
            Opmerking over flitsen op tweede gordijn: dat ik daar niet aan gedacht heb, goede tip.
            Thanks voor het commentaar!
            Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Myrna vervolg

              Ben niet zeker of ik het hier mag vragen, maar wat betekent dat juist, flitsen op het tweede gordijn en hoe doe je dat?

              Comment


              • #8
                Re: Myrna vervolg

                Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk bericht
                Ben niet zeker of ik het hier mag vragen, maar wat betekent dat juist, flitsen op het tweede gordijn en hoe doe je dat?
                Links hangt gordijn no1, en rechts no2. Daar richt je je flitser op

                LOL.. kon het niet laten.

                het is een instelling in je camera dat er voor zorgt dat de flits af gaat net voordat de sluiter dicht gaat ipv als deze net open gaat.
                Zie het zo.. zet je sluitertijd op 10 seconden. In het normale geval zal de flitser afgaan zodra je de sluiterknop indrukt. .. flash.. en dan nog 9 seconden wachten voordat hij dichtgaat.
                Nu druk je op de sluiterknop... er wordt niet geflist pas op het moment dat de sluiter weer dicht gaat.
                Kun je leuke effecten mee krijgen bij auto's in het donker. Google maar eens op second curtain flash.

                Echter vraag ik mij af of het bij de waterdruppels zin heeft. Ik heb daar ooit iets over gelezen dat dit geen bal uitmaakt. Maar dan zouden we Mark eens moeten vragen, die doet onzettend veel watershoots in de studio. De master op dat gebied.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Myrna vervolg

                  De reden waarom je druppels met daarachter een streepje hebt, is omdat de flits het sterkst is op het begin, en uitdooft als de tijd verstrijkt.
                  Eerste of tweede gordijn speelt geen rol.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Myrna vervolg

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                    De reden waarom je druppels met daarachter een streepje hebt, is omdat de flits het sterkst is op het begin, en uitdooft als de tijd verstrijkt.
                    Eerste of tweede gordijn speelt geen rol.
                    Natuurlijk hangt dit van nog een factor af, namelijk de sterkte van het omgevingslicht of je pilootlichten. Als je in volkomen duisternis werkt zal je geen streepjes hebben. Dat van dat uitdoven zou mij verwonderen als je weet dat een flitspuls meestal maar 1/4000sec duurt.
                    Vriendelijke groeten,Raf

                    www.rafvandenbogaert.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Myrna vervolg

                      Cool! dat is pas expressie!

                      Ook mooi getimed, hoeveel heb je er moeten schieten voor je deze had?

                      Gr. Rembo

                      Comment


                      • #12
                        Re: Myrna vervolg

                        echt heel mooi


                        grt frank

                        Comment


                        • #13
                          Re: Myrna vervolg

                          Oorspronkelijk geplaatst door RvdBraak Bekijk bericht
                          Cool! dat is pas expressie!

                          Ook mooi getimed, hoeveel heb je er moeten schieten voor je deze had?

                          Gr. Rembo
                          Het is er een van een stuk of twaalf. Tot het water op was, hi. Ik wil de hele serie wel eens op mijn pbase zetten als je dat interessant vindt. Zodra ik dat gedaan heb, zie je deze topic wel weer even bovenaan staan.
                          Henk

                          PS
                          Wat dat flitsen betreft: de beweging in de waterdruppels krijg je alleen als je een wat langere sluitertijd gebruikt. En pas dán is het belangrijk dat je de camera op tweede-gordijn-flitsen instelt.
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Myrna vervolg

                            Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                            Het is er een van een stuk of twaalf. Tot het water op was, hi. Ik wil de hele serie wel eens op mijn pbase zetten als je dat interessant vindt. Zodra ik dat gedaan heb, zie je deze topic wel weer even bovenaan staan.
                            Henk

                            PS
                            Wat dat flitsen betreft: de beweging in de waterdruppels krijg je alleen als je een wat langere sluitertijd gebruikt. En pas dán is het belangrijk dat je de camera op tweede-gordijn-flitsen instelt.
                            Voor wie de hele serie wil zien (enkele onscherpe exemplaren weggelaten) kijk op

                            Alles genomen met Canon op single-AF (Nikon zou dit niet kunnen, sorry Nikonians...)
                            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                            (BD1383NL)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Myrna vervolg

                              Mooi vastgelegd een heel mooie expressie je beste uit de twaalf al zijn de andere ook wel fijn om te zien tot wat je gekomen bent
                              Grtz, Patrick
                              http://www.trikke.be
                              Ik doe het met Canon.

                              Comment

                              Working...
                              X