Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crime Girl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Crime Girl

    Een tijdje geleden mijn eerste stap gezet in de modelfotografie. Ik was er echter in eerste instantie als assistent en voor de "Making Off"-pictures, maar af en toe kon ik een plaatje schieten waaronder deze twee...



    . fashion & artist photography
    . www.kurtvandeweerdt.be
    . twitter . facebook . flickr

  • #2
    Re: Crime Girl

    wat ketchup op de laatste had het geheel completer gemaakt...
    toch mooi werk
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

    Comment


    • #3
      Re: Crime Girl

      Vooral de eerste vind ik wel iets hebben, hoewel ik niet helemaal overtuigd ben van de de DoF.
      Nabewerking (kleurtjes) dik ok
      If you always do what you always did, you will always get what you always got.
      www.sylviehuybrecht.be

      Comment


      • #4
        Re: Crime Girl

        Bedankt voor de reacties.

        Achteraf heb ik misschien ook een beetje spijt dat ik niet gekozen heb voor dezelfde pose met het gezicht scherp ipv het pistool. Doch, vind ik het op deze manier ook niet slecht. Maar ik heb'm wel nog in een iets andere pose:

        (Weet niet of het toegestaan is om hier foto's bij te posten. Vond er niks van terug in de regels en het bij het hoofdbericht plaatsen deed de sfeer wat uit de "reeks" halen.)

        . fashion & artist photography
        . www.kurtvandeweerdt.be
        . twitter . facebook . flickr

        Comment


        • #5
          Re: Crime Girl

          Ik vind het een goede keuze om op het pistool scherp te stellen, als ik in die situatie zou staan zou ik daar ook op focussen en niet op het gezicht van de schutter. Knappe foto.

          Comment


          • #6
            Re: Crime Girl

            Mooie reeks

            Comment


            • #7
              Re: Crime Girl

              Foto's op zich zijn wel goed, maar ik vind het model weinig overtuigend in deze rol...
              Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

              Comment


              • #8
                Re: Crime Girl

                Als ik je originele post nu vergelijk met je bijlage, raak ik er meer van overtuigd dat de DoF met scherpstelling op het pistool de juiste keuze was. Erg leuke foto jawel
                If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                www.sylviehuybrecht.be

                Comment


                • #9
                  Re: Crime Girl

                  Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk bericht
                  Foto's op zich zijn wel goed, maar ik vind het model weinig overtuigend in deze rol...
                  Daar heb je misschien ook wel gelijk in. Het was voor hen ook de eerste keer en ze voelden zich wat onwennig. En aangezien het mijn shoot niet was, wou ik ook niet te nadrukkelijk aanwezig zijn door de modellen constant bij te sturen. Ik hield me wat op de achtergrond en als er even tijd was, nam ik ook een paar foto's.

                  De volgende stap is nu dus een volledige shoot op m'n eigen... Maar, die komt er aan!!
                  . fashion & artist photography
                  . www.kurtvandeweerdt.be
                  . twitter . facebook . flickr

                  Comment

                  Working...
                  X