Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Gallosh

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat Gallosh

    Proficiat aan de (in mijn ogen) verdiende winnaar

    Maar ook de nrs 2 & 3 van harte
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

  • #2
    Re: Proficiat Gallosh

    Gratzzz aan de winnaar en al die volgen Let the games continue...
    Alle begin is moeilijk... Nikon D60 --- Nikkor 18/55 VR --- SIGMA 70-300mm 4,0-5,6 APO DG Macro

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat Gallosh

      Een heel dikke proficiat aan Gallosh en natuurlijk ook aan de rest van de toppers

      grtz Tigo
      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat Gallosh

        Mijn felicitaties aan alle inzenders van deze Challenge die toch wel niet zo’n alledaagse uitdaging bleek te zijn. Dit werd overduidelijk toen ik merkte dat de Challenge heel erg langzaam op dreef kwam. Ik begon zelfs te vrezen dat dit wel eens de Challenge zou worden met de minste deelnemers. Gelukkig is dit niet gebleken.

        Maar ja de opdracht was niet zo éénvoudig denk ik. Eerst moest men de uitdaging verwerken, bedenken en tenslotte gaan uitwerken. Men moest niet alleen opzoek gaan naar een origineel idee maar men moest ook nog op zoek gaan naar een geschikt attribuut of voorwerp. Ook dit was nog niet voldoende men moest ook nog het gevonden attribuut plaatsen in een lokactie waar men het niet verwachte of waar het niet thuishoorde. Tenslotte mocht men niet uit het oog verliezen dat de foto ook nog fototechnisch in orde was en het geheel met enige smaak aan de man of vrouw moest worden gepresenteerd.

        48 zielen waagden zich met enig succes aan dit waagstuk waardoor iedereen een welgemeende felicitatie verdiend.

        Uiteraard gaan de virtuele bloemen naar de 3 podium gasten en is het met een blij hard dat ik hen mijn felicitaties mag overmaken.

        Gefeliciteerd GALLOSH met je schitterende winnende foto

        Bij de ontvangst van GALLOSH haar foto kreeg ik meteen een goed gevoel dat we hier wel eens te maken konden hebben met een winnende foto. Ik maakte dan ook met heel veel plezier volgende beoordeling over aan GALLOSH:

        Bij het zien van deze foto kwam heel spontaan bij mij de vraag “Wie was er eerst het ei of de kiwi”.
        Met bovenstaande openingszin zal je al begrepen hebben dat je foto duidelijk binnen de verwachtingen van de opdracht valt.
        Je brengt een zeer duidelijke, scherpe en klare foto en goed van opbouw. Het steeltje van het lepeltje vertoont een beetje overbelichting maar het komt niet echt storend over omdat de foto in feite naar rechts en naar achteren een beetje overgaat naar een high key foto.

        Het attribuut “de kiwi” in de locatie “het ei in het eierdopje” is goed gevonden en mooi uitgewerkt. De achtergrond werd mooi neutraal gehouden waardoor het ei in het eierdopje verwijst naar het ontbijt. De foto die heel rustig overkomt zoals een goed ontbijt staat voor rust.


        Ook mijn gelukwensen aan de tweede van deze Challenge Greyhorse met een heel Charmante foto die zeker de harten van de gevoelige Challengers wist te winnen. Een schitterend idee met een mooie en goede uitwerking.


        Uiteraard verdiend ook de derde op een rij MP61 van harte gefeliciteerd te worden met toch ook wel een heel sterke inzending. Aan MP61 stuurde ik na ontvangst van zijn inzending de volgende beoordeling:

        Ondanks dat we hier te maken hebben met een gedurfde foto die getuigd van heel veel fantasie kunnen we spreken van een geslaagde foto met een dosis kunstzinnige gezonde humor.

        Fototechnisch een zuivere foto met een totaal scherp beeld.

        De opbouw is goed met een goede symmetrie.

        De zwarte egale achtergrond welke goed contrasteert met de aangebrachte locatie is bijna perfect op een minimale ruis links in het beeld.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat Gallosh

          Hartelijk dank aan elkeen die punten gaf aan mijn foto.

          Proficiat aan de laureaten.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat Gallosh

            Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
            Een heel dikke proficiat aan Gallosh en natuurlijk ook aan de rest van de toppers

            grtz Tigo
            En ook van mij !
            Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat Gallosh

              Oorspronkelijk geplaatst door Chrit Bekijk bericht
              En ook van mij !
              en van mij, maar waar vind ik de rest van de uitslag ook al weer!!!
              grt,bouk.

              sorry heb het al, stond niet op average.
              Last edited by bouk; 1 november 2008, 08:22. Reden: al gevonden!!!
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat Gallosh

                Van harte gefeliciteerd, voor mij de verwachte winnaar
                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat Gallosh

                  Proficiat, Galosh!

                  (al was mijn persoonlijke favoriet de foto van Jos Vanhengel, een echt waagstuk!)
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat Gallosh

                    ook van mij een proficitat

                    Zelf ben ik heel tevreden met m'n tweede plaats

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat Gallosh

                      Moeilijke maar leuke challenge geweest vorige maand met tal van knap bedachte inzendingen, de ene al ludieker dan de andere, vandaar proficiat aan alle deelnemers, maar ook in het bijzonder aan Greyhorse en MP61 met hun tweede en derde plaats.

                      Bedankt allemaal voor jullie quoteringen, commentaren en appreciatie,
                      groeten,
                      GALLOSH

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat Gallosh

                        Proficiat met je verdiende plaats, ook aan de opvolgers.

                        Mvg. Lucie 54
                        Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.

                        http://lucie-54.mijnalbums.nl/ en http://blog.seniorennet.be/lucie1952/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat Gallosh

                          Joep ! Verdiende winnaar ! Proficiat !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat Gallosh

                            ook van mij een dikke proficiat met de eerste plaats, verdiend, alsook mijn felicitaties aan twee en drie

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat Gallosh

                              Ook ik wens aan alle Challengers een dikke proficiat, in het bijzonder natuurlijk de nrs 1,2 en 3.
                              Het was de eerste keer dat ik deelnam aan de wedstrijd en besefte al snel dat het niveau heel erg hoog lag.

                              Groeten en nogmaals proficiat,

                              Thomas

                              Comment

                              Working...
                              X