Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1200mm van canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1200mm van canon

    op zoek naar een lensje kwam ik dit tegen...

    http://www.artencraft.be/TheDigitalE...7/default.aspx
    toen ik de prijs zag dacht ik alleen maar WHY! ...

    zijn er nu echt mensen dit dit nodig hebben, laat staan finaciel winstgevend kan zijn als men er van uit gaat dat dit professionele mensen zijn die dit aanschaffen voor god weet welke reden

  • #2
    Re: 1200mm van canon

    Dit is een ecologisch verantwoorde lens aangezien de verplaatsingen zeer beperkt worden. Ge kunt vanuit uwe luie zetel ne fotoshoot doen aan zee en als ge u 180° draait ene in de Ardennen. Met de 2xconverter neemt ge simpelweg foto's van een sportevenement in de Alpen.
    Ge ziet het, na verloop van tijd haalt ge er kostprijs gemakkelijk uit.

    Ik dacht dat de sjeik van Brunei er ene had. Zal eens vragen of ge hem eens moogt lenen ...
    30D 40D 10-22 24-105 100-400

    Comment


    • #3
      Re: 1200mm van canon

      misschien bij een gezamenlijke aankoop via BD, korting bedingen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: 1200mm van canon

        ppffff ze hebben 'em niet eens op voorraad





        Trouwens... op dit plaatje kun je zien wat 1200mm doet, in vergelijking met 50mm..
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: 1200mm van canon

          Oh, maar dat is toch alweer aardig goedkoper dan bij onze oude vriend Corne (die beslist niet de duurste was) waar hij naar ik meen stond voor 106000. En de mensen maar klagen dat alles duurder wordt. Nog even en we krijgen 'm gratis bij een pak waspoeder van de Aldi. Ik wacht dus nog even. Misschien heeft Steve B 'm al wel aangeschaft?

          Comment


          • #6
            Re: 1200mm van canon

            is iets voor cap gris- en blanc nez!!! kunde zou britten fotograferen!!
            en met de extenders kunde dan verslag uitbrengen over de nieuw badmode





            mvg david
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: 1200mm van canon

              Oorspronkelijk geplaatst door Kerel Bekijk bericht
              zijn er nu echt mensen dit dit nodig hebben, laat staan finaciel winstgevend kan zijn als men er van uit gaat dat dit professionele mensen zijn die dit aanschaffen voor god weet welke reden
              Persagentschappen die verslaggeving doen van sporten waarbij het veld erg groot is?
              Denk dat een dergelijke lens op de Olympische Spelen wel van pas gekomen is.
              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

              Comment


              • #8
                Re: 1200mm van canon

                Da's al een oud beestje hoor, 1993. Heeft niet eens IS.

                Comment


                • #9
                  Re: 1200mm van canon

                  Volgens mij heeft viewfinder ook wel zo een
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: 1200mm van canon

                    Dit weet je niet van mij

                    Politie / special forces / geheime diensten zijn dol op deze lenzen. De lange Sigma's waren/zijn bizonder populair

                    -M-
                    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 1200mm van canon

                      Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                      Volgens mij heeft viewfinder ook wel zo een
                      steve billast ook denk ik

                      Comment


                      • #12
                        Re: 1200mm van canon

                        Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht


                        Trouwens... op dit plaatje kun je zien wat 1200mm doet, in vergelijking met 50mm..
                        Waarom heb je voor de foto met je 50mm een monochroom CF-kaartje gebruikt?
                        30D 40D 10-22 24-105 100-400

                        Comment


                        • #13
                          Re: 1200mm van canon

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wamaii Bekijk bericht
                          Waarom heb je voor de foto met je 50mm een monochroom CF-kaartje gebruikt?
                          Een monochroom CF-kaartje

                          't Is niet mijn foto. 'k Heb geen behoefte aan een tweede hypotheek, voor een lens

                          Wat ik eerder heb gelezen is dat deze foto is gemaakt met een 1200mm f5.6, op het dak van B&H Photo-video in New York. Die hadden een tijdje terug zo'n lens te koop voor $ 99.000,- 'k Geloof wel dat het om een tweedehandsje ging....
                          www.indetailfotografie.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: 1200mm van canon

                            Hoe je eruit ziet als je met zo'n lens op straat staat:

                            You've found the XL1 Watchdog, a gathering place of information about Canon's amazing digital video camcorder.


                            En als dat allemaal niet genoeg is, kan je nog altijd volgende eens bewonderen:

                            We have a winner. This Cloverfield-sized mirror lens by Canon doesn't do zooming action, it's a flat 5200mm, which can shoot stuff 18 to 32 miles away. That's like from one end of Rosie O' Donnell's ass to the other. To focus this baby, it has telescopes bolted to the side. And yeah, that little floating square is the camera. If you know of bigger and better—that isn't actually a telescope, please send 'em in.
                            5200mm Canon Lens http://gizmodo.com/353422/i-see-lond...telephoto-lens



                            Last edited by RikH; 29 oktober 2008, 16:34.
                            Mijn foto's
                            Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                            Comment


                            • #15
                              Re: 1200mm van canon

                              Vorig jaar was er een tentoonstelling over Aldabra. een atol ergens in de stille zuidzee geloof ik. Het WNF had een expeditie daar naartoe georganiseerd. Als je de foto's ziet van het materiaal dat daar naartoe was meegenomen, word je ook een beetje wild. Vergelijkbare lenzen als deze. Maar of dat huur of bezit is weet ik niet.
                              Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D

                              Comment

                              Working...
                              X