Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stephanie @ Willebroek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stephanie @ Willebroek

    Recht uit de camera , onbewerkt.
    Gebruik gemaakt van natuurlijk licht (het waterende herfstzonnetje gisteren middag)

    Dit is een foto gemaakt tijdens een Urban bezoek in Willebroek.

    Nikon D80 - Nikor 50mm F1.8 - Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM - LowePro Trekker 200

  • #2
    Re: Stephanie @ Willebroek

    Heel mooie naturel plaat en mooi licht.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Stephanie @ Willebroek

      Oorspronkelijk geplaatst door BramVD Bekijk bericht
      Recht uit de camera , onbewerkt.
      Gebruik gemaakt van natuurlijk licht (het waterende herfstzonnetje gisteren middag)

      Dit is een foto gemaakt tijdens een Urban bezoek in Willebroek.
      Da's niet belangrijk (maar tof om weten).... 't resultaat is wel mooi. Ik vraag me wel af hoe je dat wit randje erop tovert "in de camera".

      Comment


      • #4
        Re: Stephanie @ Willebroek

        Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Da's niet belangrijk (maar tof om weten).... 't resultaat is wel mooi. Ik vraag me wel af hoe je dat wit randje erop tovert "in de camera".
        Ik vind dat anders WEL belangrijk om te weten .. een klein woordje uitleg over de omstandigheden maakt het toch interessanter ...

        En je weet best dat ik met "onbewerkt uit de camera" bedoel dat er geen technische correcties gebeurd zijn, geen curves spelen, geen skin toning , enzovoort ...

        Anyways, bedankt voor je comments
        Nikon D80 - Nikor 50mm F1.8 - Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM - LowePro Trekker 200

        Comment


        • #5
          Re: Stephanie @ Willebroek

          Ooo, en FestinaLente ... voor je je het afvraagt ... dat tekstje links beneden op de foto is ook niet "uit de camera"
          Nikon D80 - Nikor 50mm F1.8 - Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM - LowePro Trekker 200

          Comment


          • #6
            Re: Stephanie @ Willebroek

            Oorspronkelijk geplaatst door BramVD Bekijk bericht
            Ik vind dat anders WEL belangrijk om te weten .. een klein woordje uitleg over de omstandigheden maakt het toch interessanter ...

            En je weet best dat ik met "onbewerkt uit de camera" bedoel dat er geen technische correcties gebeurd zijn, geen curves spelen, geen skin toning , enzovoort ...
            Een woordje uitleg over de omstandigheden is altijd interessant, maar dat hij "recht uit de camera komt" hoeft er niet bij. Fotobewerking is de normaalste zaak van de wereld. Die dingen, die onze camera niet doet, even bijsturen... da's normaal.

            Comment


            • #7
              Re: Stephanie @ Willebroek

              nice one
              I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

              k o m b i z z

              Comment


              • #8
                Re: Stephanie @ Willebroek

                Prachtige foto! Goed scherp en het wit goed onder controle gehouden!
                Goe bezig!!

                Comment


                • #9
                  Re: Stephanie @ Willebroek

                  Bedankt voor de reacties
                  Nikon D80 - Nikor 50mm F1.8 - Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM - LowePro Trekker 200

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stephanie @ Willebroek

                    Op HV reageer ik er niet op. Hier wil ik wel effe wat commentaar geven.

                    Dit is een van de betere van die reeks Bram. Héél mooi.
                    PS. Ik wou dat ik het kon

                    Comment


                    • #11
                      Re: Stephanie @ Willebroek

                      Mooie foto, knap gewerkt met het natuurlijke licht

                      gr
                      Luc

                      Comment


                      • #12
                        Re: Stephanie @ Willebroek

                        Dat de foto zo uit de camera komt maakt mij niets uit. Bij gebruik van een DSLR is nabewerking de normaalste zaak van de wereld. Al is het maar 5 sec om de foto helemaal af te maken.

                        Wat telt is dus het eindresultaat en je hebt hier mooi gebruik gemaakt van het aanwezige licht
                        www.pixation.be

                        Comment

                        Working...
                        X