Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vancouver (Canada) bij het vallen van de avond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vancouver (Canada) bij het vallen van de avond

    Hallo Allemaal,

    Ik vlieg van Zwitserland terug naar Canada met wat foto's van downtown Vancouver. Vorig weekend was het mooi weer hier aan de westkust van Canada. Ik wou graag wat foto's nemen met mijn nieuwe Sony Alpha DSLR A200 van de herfst kleurtjes, de gebouwen, de zonsondergang en ik wou dan wachten tot de stadslichten aankwamen om wat nacht foto's te maken.

    Hier volgen wat foto's bij het vallen van de avond in Vancouver, ik hoop dat deze jullie kunnen bekoren

    Groetjes uit Canada,
    Ann

    Foto 1: Zicht over de Burrard Inlet (inham van de Oceaan) naar Noord Vancouver toe en de bergen als de stadlichtjes aan kwamen


    Foto 2: Zicht op de Burrard Inlet, Stanley Park en de bergen nadat de zon onder was


    Foto 3: Een zicht op Stanley Park, Noord Vancouver en de bergen bij val avond



    Wat info over Vancouver voor diegene die het interesseerd: Gekend als één van de mooiste steden in de wereld, Vancouver is herkend voor zijn natuurlijke bronnen en internationale gloed. De stad ligt in west Canada aan de oceaan en omringd door bergen. Het klimaat is mild het hele jaar door met lekker warme zomerdagen en koelere en meer regenachtige winters. Vancouver is een mooie stad aan de west kust van Canada, en is gelegen aan de Stille/Grote Oceaan en omringd door het kust gebergte. Een zuivere en veilige stad met een massa aan stijlvolle winkels. Vele sportieve mogelijkheden van zeilen tot skiën, of enkel het wandelen rondom het grote Stanley Park dat uitstrekt van het centrum van Vancouver tot de Noord kust.

    Vancouver is een van de schilderachtigste centra in de wereld met prachtige zichten op de bergen en het water bij elke draai. Je vindt er de beroemde Robson Straat met zijn vele stijlvolle winkels, het exotische Chinatown, het historische Gastown, de stranden van English Bay en Stanley Park. Regelmatig worder en ook Hollywood's grote films of tv series opgenomen (als voorbeeld The X-Files). Dan is er ook nog de Canada Place, de stadiums, de Harbour Lookout, de Dr. Sun Yat-Sen Classical Chinese Gardens, Science World, the Vancouver Art Gallery en nog veel meer! Allen zijn bereikbaar in enkele minuten van het centrum van de stad.

  • #2
    Re: Vancouver (Canada) bij het vallen van de avond

    3 mooie hoor... maar de laatste is wel mijn favoriet...

    Comment


    • #3
      Re: Vancouver (Canada) bij het vallen van de avond

      mooie reeks hoor en veel info, maar das logisch van een nu trotse Canadese hè.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Vancouver (Canada) bij het vallen van de avond

        Tweede en derde

        Comment


        • #5
          Re: Vancouver (Canada) bij het vallen van de avond

          Hmmmmmmmmmmmm , geef mij die 2de maar , die mag hier zo aan de muur
          geweldig werk Ann

          mvg xiebu
          "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
          *BD1033BE*

          Comment


          • #6
            Re: Vancouver (Canada) bij het vallen van de avond

            Heel mooie reeks
            Groetjes Hendrika

            Comment

            Working...
            X