Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-> Vera in studio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • -> Vera in studio


  • #2
    Re: -> Vera in studio

    Als deze met studioflitsers gemaakt is kan ik je aanraden je pilootlichten wat harder te zetten, want nu staan de pupillen van je model enorm groot open door het te kort aan omgevingslicht. Die waren het eerste wat mij opviel waardoor 't mij iets te bevreemdend overkomt.

    Mvg,
    Frederic

    Comment


    • #3
      Re: -> Vera in studio

      vind die grote pupillen juist wel mooi, een goed shot hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: -> Vera in studio

        Mag die pupillen ook wel. Foto komt hier wel wat grauw binnen. Maar wel een heel nette opname
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: -> Vera in studio

          Vind het echt wel een goede opname hoor

          Mooi belicht, zeer mooie uitsnede en mooie blik van model in kwestie...

          Hier hou ik wel van.
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: -> Vera in studio

            Vind dit ook mooi met die grote ogen
            α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
            Flickr____No place to be

            Comment


            • #7
              Re: -> Vera in studio

              mooie foto.
              sta mij toe even te muggenziften: ze trekt haar lip aan haar linkerkant iets op, haar haar heeft, links in beeld, een blauwachtige zweem, en ik zou onderaan een stukje inkorten waardoor de okselplooi/armplooi/... net weg is. Einde mierenn...kerij
              Maar kadratie supermooi, mooi beeld, mooie belichting. Heeft iets 'raar' 't is niet echt een highkey.
              zeer zeer mooi!!
              MEER!
              http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

              Comment


              • #8
                Re: -> Vera in studio

                Super mooi model en ook foto natuurlijk, wel ga ik met mottiti mee om de onderkant een stukje in te korten.
                Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

                Comment


                • #9
                  Re: -> Vera in studio

                  Ik vind deze foto ronduit

                  De koele toning (grijzig haast) is echt iets wat me aanspreekt , en wat dit model ook past.
                  De grote pupilen vind ik persoonlijk noch een aanwinst noch een negatief punt.

                  Ik vind deze plaat gewoon AF , zowel qua compo als toning als ...

                  But who am I
                  Nikon D80 - Nikor 50mm F1.8 - Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM - LowePro Trekker 200

                  Comment


                  • #10
                    Re: -> Vera in studio

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                    Als deze met studioflitsers gemaakt is kan ik je aanraden je pilootlichten wat harder te zetten, want nu staan de pupillen van je model enorm groot open door het te kort aan omgevingslicht. Die waren het eerste wat mij opviel waardoor 't mij iets te bevreemdend overkomt.

                    Mvg,
                    Frederic

                    Thx voor de goeie tip, maar het kan daar niet aan gelegen hebben. foto is genomen met een studioflitser waar ik een spot op monteerde ipv softbox om het harde licht te verkrijgen. Het piloot licht stond redelijk fel trouwens. er stonden ook nog 2 softboxen om de achtergrond uit te lichten , maar op deze foto is daar niet zoveel van te zien.



                    Mvg
                    Lennen

                    Comment


                    • #11
                      Re: -> Vera in studio

                      Oorspronkelijk geplaatst door Alfie Junior Bekijk bericht
                      Thx voor de goeie tip, maar het kan daar niet aan gelegen hebben. foto is genomen met een studioflitser waar ik een spot op monteerde ipv softbox om het harde licht te verkrijgen. Het piloot licht stond redelijk fel trouwens. er stonden ook nog 2 softboxen om de achtergrond uit te lichten , maar op deze foto is daar niet zoveel van te zien.



                      Mvg
                      Lennen
                      Dus dan lag het aan het model zelf

                      Nee serieus, mooi afgewerkt beeld. Pupillen geven iets extra, maar zorgen ook voor bepaalde associaties.. maar dat ligt aan de kijker natuurlijk.
                      Last edited by caleido; 27 oktober 2008, 11:34.

                      Comment


                      • #12
                        Re: -> Vera in studio

                        better contrast improve your image
                        I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

                        k o m b i z z

                        Comment

                        Working...
                        X