Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Party

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Party

    Vandaag een shoot gedaan voor een reclame campagne.
    Uiteindelijk ook een trio shoot gedaan en had hier dus geen ervaring mee. Dat valt echt vies tegen...Terwijl de ene goed in de lens kijkt heeft de andere de ogen gesloten enz enz..





    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

  • #2
    Re: Party

    Voor wat voor bedrijf of thema dan? Ik vind de setting namelijk vreselijk. En dan heb ik het niet over de rockchick en haar gitaar (geen snoer), maar meer waarop ze zit Dat past totaal niet bij het beeld.

    Fototechnisch geheel goed.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Party

      Mooie beelden! Bij de laatste vind ik de linkse vrouw een beetje "amateuristisch" erbij zitten... De rechtste uit een gevoel uit, de linkse een heel ander... Vind het er persoonlijk niet bij passen

      Verder !
      www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

      Comment


      • #4
        Re: Party

        Het probleem inderdaad met modellen die voor de eerste keer voor de camera staan en vooral een trio shoot is dan lastig. Je probeert zo goed mogelijk te sturen maar als het er niet in zit lukt het niet. Model met de zwarte pruik had overigens wel dat gevoel.
        Ik zou zeggen beoordeel maar effe op de fototechnische kant...
        | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
        | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

        Comment


        • #5
          Re: Party

          2e = prachtig!
          3e : ook goed, alleen de linkse kijkt net alsof het een familie-foto is
          No rules. Great shots.
          -
          Online

          Comment

          Working...
          X