Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oefening voor fotografie school "bevriezing"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oefening voor fotografie school "bevriezing"

    ik volg avondschool fotografie,de weekopdracht was "bevriezing",deze drie opnames heb ik gemaakt voor school,graag uw ongezouten mening.





  • #2
    Re: oefening voor fotografie school "bevriezing"

    Je tweede = Te veel informatie (druk) in het glas, maar vooral geen basis waar het glas op rust.
    Je eerste = beter op deze twee punten, maar de vervorming van het glas is hier storend.
    Je derde = imo de beste, kwa compo kan dit mogelijk beter door het glas iets meer naar rechts te plaatsen in je beeld en de waterstraal, maar dit kan onnatuurlijk lijken, linksboven in je beeld te laten binnenkomen, of die waterstraal vervangen door een rietje in een glas bruiswater
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: oefening voor fotografie school "bevriezing"

      misschien nog een beetje spelen met kadrage. Voor de rest vind ik de foto met het meeste belletjes de mooiste :-) De blauwe is mooier kwa kleur, maar door de afwezigheid van belletjes komt het thema "bevriezing" er niet zo uit. Bovendien verraadt de reflectie buitenstudio
      Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens :)
      Flickr album Homepage

      Comment


      • #4
        Re: oefening voor fotografie school "bevriezing"

        bedankt voor de opbouwende kritiek,wat betreft de kadrage ik heb ondervonden dat de meningen en smaken omtrent kaders heel varierend zijn dus is mijn moto beter geen kader dan een slecht,greetz tony

        Comment


        • #5
          Re: oefening voor fotografie school "bevriezing"

          Oorspronkelijk geplaatst door louysT Bekijk bericht
          bedankt voor de opbouwende kritiek,wat betreft de kadrage ik heb ondervonden dat de meningen en smaken omtrent kaders heel varierend zijn dus is mijn moto beter geen kader dan een slecht,greetz tony


          Met kadrage wordt niet bedoeld het aanbrengen van een kader rond de foto!?
          Kadrage: is de plaatsing van je onderwerp in je foto
          www.kdfotografie.be

          Comment

          Working...
          X