Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaring kamera-express.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaring kamera-express.nl

    merk dat de prijs bij kamera-express.nl veel goedkoper zijn. iemand daar al iets aangekocht en tevreden van

  • #2
    Re: ervaring kamera-express.nl

    Heb vroeger mijn Canon 300D met al de bijhorigheden daar gekocht.
    Superwinkel met een superservice

    Ik heb er toen voor gekozen om toch naar daar te rijden. Zoveel materiaal voor zo'n groot bedrag wou ik niet echt laten versturen en alles werd mooi uitgelegd ter plekke met een lekkere koffie.
    In de winkel kun je echt wel eventjes rondlopen en kijken. Nadeel is wel dat je dan waarschijnlijk nog wel veel mooiere dingen ziet.

    Mvg

    Steven
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

    Comment


    • #3
      Re: ervaring kamera-express.nl

      Als het de kamera express in rotterdam is.
      Deze: http://www.kamera-express.nl/
      Dan kan je dar rustig je aankoop doen zonder zorgen, langsgaan is ook wel aanbevolen, niet voor de veiligheid maar t is een leuke winkel.

      Greetz rich
      D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

      Comment


      • #4
        Re: ervaring kamera-express.nl

        Heb in juni mijn 5D bij Kamera Express besteld. Daarvoor ook nog bestellingen geplaatst, maar weet echt niet meer wat, hihi. In ieder geval: alles in orde! Ik heb alles laten leveren naar België en dat is vlekkeloos verlopen.
        www.focusfotografie.be
        www.facebook.com/eviwilmus

        Comment


        • #5
          Re: ervaring kamera-express.nl

          Hoi,

          Heb bij KE al vaker wat besteld, en geen negatieve ervaringen gehad.
          En heb de aanbieding van de D300 en grip niet kunnen weerstaan.
          Had gehoopt het nog 2 jaar langer vol te houden met de D200, maar dat trek ik dus niet meer

          Bryan
          Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

          Comment


          • #6
            Re: ervaring kamera-express.nl

            Ik kan er ook enkel maar iets positiefs over zeggen. Verschillende aankopen, en nooit enig probleem gehad. Steeds correct en snel.
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

            Comment


            • #7
              Re: ervaring kamera-express.nl

              mijn ervaring.....prima zaak.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: ervaring kamera-express.nl

                Ik heb goede ervaringen met KE, zowel online bestelling als winkelaankoop. Ze hebben brede sortering, goede prijzen en een grote winkel met veel lekkere dingen.
                Ga er echter niet blindelings vanuit dat KE altijd de goedkoopste is. ik kocht laatst een reflector/diffuser SW12 voor een Nikon macroflitsset R1C1. Konijnenberg vroeg 13,5 euro, KE 22,50 euro....

                groet Hans

                Comment


                • #9
                  Re: ervaring kamera-express.nl

                  Vandaag mijn EOS 1000D daar gehaald. Bij binnenkomst even rondgekeken en werd aangesproken door een van de medewerkers. Hij nam de tijd voor mij en wist alles goed uit te leggen en demonstreerde vanalles. Prima zaak. In de toekomst zal ik een andere lens aanschaffen en kom ik daar zeker terug!
                  Canon EOS 1000D + EF-S 18-55 IS + EF-S 55-250 IS

                  Comment


                  • #10
                    Re: ervaring kamera-express.nl

                    Al veel gekocht ginder. Altijd heel correct.

                    Comment


                    • #11
                      Re: ervaring kamera-express.nl

                      Verplaatst naar geschikter forum
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: ervaring kamera-express.nl

                        Goede winkel, prima service. Niets te klagen dus. Ik koop regelmatig mijn spullen bij KE. Maar let op, ze zijn vaak niet de goedkoopste. Bijvoorbeeld, de Canon EOS 50D Body NL kost bij KE 1275,- euro. Dezelfde body kost bij Foka 1129,- euro. Een verschil van 146,- euro
                        Canon 450D | Canon 50D | Canon 10-22 mm f/3.5-4.5 USM | Canon 17-55 2.8 IS USM | Canon EF-S 18-200mm F/3.5-5.6 IS | Speedlight 430EX | Cokin Z-PRO (100mm) Filter System
                        http://www.flickr.com/photos/dollias/

                        Comment


                        • #13
                          Re: ervaring kamera-express.nl

                          Altijd eerst telefonisch informeren of het gewenste item wel degelijk in voorraad is, zelfs als hun site aangeeft van wel.Klopt niet altijd.
                          Verschillende aankopen gedaan, meestal correct verlopen; enkele keren minder vlot...
                          En qua prijs:zeker niet altijd de goedkoopste ...Dus best eerst even rondkijken...
                          www.petervdg.net/Portfolio

                          Comment


                          • #14
                            Re: ervaring kamera-express.nl

                            Mijn ervaring is puur slecht. Sensorreniging met een al gebruikte swap, prijzen tussentijds (van ochtend op middag) wijzigen en dan gewoon proberen de nieuwe prijs te vangen en een hele slechte afhandeling van een garantiegeval.

                            Comment


                            • #15
                              Re: ervaring kamera-express.nl

                              Zoals ik ook al aangaf in een ander draadje over Kamera Express heb ik zelf geen ervaring met deze winkel maar vind ik de beoordeling op shopreviews van tweakers.net toch niet slecht.
                              www.indetailfotografie.nl

                              Comment

                              Working...
                              X